יום חמישי, 19 בדצמבר 2013

Lately I'm Loving #15


השבועות עוברים ומחר כבר יוצאים לחופשת חג המולד המיוחלת. מאז שחזרתי מליסבון הצלחתי לחזור לשגרה, דבר שהיה לי כה חסר בתקופה האחרונה. הצלחתי למצוא זמן בשבוע החולף לדברים שרציתי לעשות מהרגע הראשון: ליצור בשביל עצמי. אחרי שנתיים במכון הטכנולוגי בחולון בהן ניסיתי ללא הצלחה למצוא דקה פנויה ליצור משהו שאינו חלק מהקורסים בסדנה ועוד שלושה חודשים בברצלונה הצלחתי. השבוע החולף היה כולו על טהרת היצירה החדשה. הנה עוד כמה דברים שאהבתי השבוע. זה הזמן לאחל גם שבת שלום בעצם.


The Weeks go by and tomorrow we leave to the Xmas vacation finaly. Ever since I got from Lisbon, I managed to get my routine back and create some new stuff for myself. Here's some things that made me happy this week

1. אחרי שהתמקצעתי קצת בקרושה (מסרגה אחת) רכשתי מסרגה שמנמנה מבמבוק ופקעת צמר בליסבון והתחלתי לעמול אך בספקנות רבה בכל הנוגע לסבלנות אני די חלשה. הופתעתי לגלות כמה זה נעים לי. לצערי, הפקעת נגמרה מהר משחשבתי, למזלי ברחוב המקביל יש חנות צמר משובחת אך יקרה. הבחורה שעובדת שם מעניקה שיעורים ואף מוכרת הוראות לדגמים מהקולקציה הפרטית שלה בקניית פקעות צמר. אחרי חמש דקות בחנות מצאתי את עצמי עורמת עוד כמה פקעות צמר טבעי מפרו, שיהיה.


1. Working on some Scarves after I discovered the most amazing wool shop around the corner.












2. במסגרת השגרה המבורכת, לעבוד בסטודיו Labyrinth , של דורון, מעצב תעשייתי שפועל בברצלונה בסטודיו מופלא ומשמח. איך הגעתי אליו? זה כבר סיפור לפוסט נפרד, אבל היום עבדנו על קידום המוצרים לקראת הקריסמס וזה מה שיצא.

2. Photoshooting the fun Products of Labyrinth Design studio, where I am doing my internship these days. Check out more in the Facebook page.



3. זוכרים שרציתי לעלות לטיבידאבו, הפארק שעל הגבעה מויקי כריסטינה ברצלונה מהפוסט הזה? זה לקח לי חודש וחצי אבל בראשון האחרון סוף סוף זה קרה. זה הצריך רכבת, אוטובוס ורכבל אבל ככה זה נראה בשקיעה.


3.Finaly managed to get to Tibidabo, the parc on the hill that I was thinking about ever since the movie Vicky Christina Barcelona. Here's how it looks at sunset.


4. לכל מי ששאל ותהה והתעניין, פרויקט הנעליים מתקדם בצעדי ענק ואני קרובה מאוד לסיום. העצלות של הספרדים כמעט גרמה לי לאבד את האמונה וכבר דמיינתי את עצמי חוזרת אחרי סמסטר שלם עם סוליות וחתיכות עור לא מחוברות. נראה לי שקצת הלחצתי את המורה שלי, כי מלבד לחבר את העקב, הרצועה לסגירה והסוליה, זה כבר די שם. מה דעתכם?


4. Making some progress with my shoemaking class. Almost there right?


  5. את סוף השבוע הקרוב אני מעבירה בקוסטה בראבה. אחרי ששלושה חודשים אני שומעת מחברתי מדיסון על הבית של המשפחה שלה, הגיע הזמן להתארח בכפר. בערב חג המולד אני סועדת עם משפחתה של מריה השותפה הקטלנית הנפלאה שלי. לא יכולתי להגיע עם סתם מתנה קנויה אז ניצלתי בוקר פנוי בסדנה כדי להכין משהו מכל הלב. עכשיו נשאר רק לארוז.


5. Spending a free morning in the workshop to create a handmade gift to the hosts on Christmas eve.


6. לגלות את המעצב הנפלא Gregoire Abrial במקור צרפתי וכרגע בברוקלין (נו באמת). האתר שלו מלא הפתעות אבל את הפרויקט הזה אהבתי במיוחד, אולי זה כי אני ממש מתגעגעת לסדנת הקרמיקה שלנו בחולון, יש למה לחזור אה?

6. Discovering the wonderful Gregoire Abrial, french designer based in NYC. Absolutely loved this ceramics project.


***

2 תגובות:

  1. מאיוש מדהים כמה העולם שלך מלא וגדוש תחזרי כבר שלי ממש ריק ....
    מתגעגעת אימוש

    השבמחק
  2. אני מאמינה שטרם הכרנו אבל הבלוג מהמם :)
    www.clothesontrees.com

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...