יום חמישי, 21 בנובמבר 2013

Winter time love



אני והכרבולית כותבים לכם מהמיטה, כי פתאום ממש קפוא. ליתר דיוק הלילה כשאני אנחת בפריז יהיה ממש קפוא ואני בעצם צריכה להודות על 10 המעלות של ברצלונה. בפריז ממתינה לי מעלה אחת וגם עליה כדאי שאני אהיה אסירת תודה, בשישי צפוי שלג. את השבוע האחרון ביליתי צמודה לגילצ'וק שלי שבא לבקר. מזג האוויר לא ממש האיר לנו פנים כמו בשאר הביקורים. ארבעה ימים של גשם בלתי פוסק אילצו אותנו לאלתר. מיצינו את הרומנטיות של "שנינו יחד תחת מטרייה אחת" בערך אחרי שעתיים. הרגליים הרטובות הכניעו אותנו ומצאנו את עצמנו מתחממים הרבה בחנויות, במוזיאונים וכמובן בסטארבקס עם כוס לאטה אגוזים וקרמל (מהדורה מוגבלת לקראת חג המולד כמובן)

אתמול, סופסוף, אחרי חמישה ימים קפואים, החלפנו את המעילים בג'קטים קלילים והלכנו שעות בעיר המפשירה. את הסופ"ש אני מבלה בעיר האורות הקפואה. כולי תקווה שבשני, כשאשוב, השמש שוב תפציע על ברצלונה. שבת שלום :)

The past week brought winter to Barcelona. It began with 4 days of non stop raining, followed by couple of freezing days. Unfortunately for my boyfriend who expected sun on his visit, we had to imporovise and escape the cold creativly: Museums, shopping, home and Starbucks. Of course that only on our last day together we got some sun, but we took advantage of the defrosting city and walked for hours, here are some photos of yesterday. xx








denim shirt and scarf: H&M // skirt: F21 // Jacket: Andy Ve Eirn // Shades: Persol // tights: Calzedonia Shoes: Vintage
***


6 תגובות:

  1. חמודיייייים

    השבמחק
  2. זה נראה כזה כיף הקור האירופאי הזה.. למרות שבזמן אמת בטח זה מבאס.. תהני לך בפריז ותמשיכי לעשות חיים :)

    השבמחק
    תשובות
    1. טוב אז לעומת פריז ברצלונה זה חופשה חמימה, בוא נאמר ששמחתי לחזור ולראות את התגובה שלך. תודה מותק!

      מחק
  3. תודה לך שאת מעלה לי חמימות ותחושה נוסטלגית בכל פעם מחדש עם הפוסטים האלה!
    שבוע נפלא יקירתי |:)

    השבמחק
  4. אוח כמה שבא לי להיות בברצלונה כרגע! אהבתי את החצאית ובכלל, אאוטפיט מגניב :)

    http://piece-of-air.blogspot.co.il/

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...