יום שלישי, 12 בנובמבר 2013

Lately I'm Loving #14


השבוע אני חוגגת חודשיים בברצלונה. בשישי בלילה סוף סוף הצלחתי לגרור את עצמי למסיבה אמתית. במועדון. כמו שאנשים עושים פה כל שבוע. על עמדת התקלוט ג'יימי מה-xx אז היה שווה פי כמה לעמוד בתור ב1 בלילה כדי לקבל חותמת על היד וג'ין וטוניק על הבר ב-20 יורו. באופן מפתיע ומרגש הצלחתי לאחד כוחות באותו ערב ולחבר בין החברות הישראליות שלי לחבר'ה מהלימודים. סיימתי את הערב בחמש וחצי, עייפה, מרוצה ועם כמה חברויות חדשות ומרגשות. את שבת וראשון העברתי כמעט במלואם בפיג'מה מול הפוטושופ. למרות שזה נוגד את האסטרטגיה לא לבזבז זמן וויקאנד יקר בבית, השבוע הקרוב צופן המון אז לא תזיק קצת מנוחה. בעצם זה הרבה יותר גדול מהשבוע הקרוב. אני בפתחו של חודש עמוס בביקורים נפלאים ונסיעות לסירוגין. הנה קצת מהדברים שאני לא יכולה כבר לחכות לעשות.

This week Im' celebrating 2 months in Barcelona. I got to the first club experience last friday and I hope to be able to do that again as it was A-ma-zing. Also this upcoming month is all about new stuff, fun visits and great travels. Here's a few of what I'm looking forward.

1. לחמוד פריט אחד שווה ממש מהקולקציה של איזבל מאראן ל H&M ביום חמישי (ה-14.11). אני תוהה כמה מטורף יהיה בסניף המקומי. היות ואני לא בלוגרית מובחרת, או פשוט לא בארץ, לא יכולתי להתרשם מבעוד מועד מהקולקציה אז אני נאלצת לנחש מהאתר. אני חושבת שהיא נראית נפלא, המון הדפסים מדליקים וחלקים עליונים מבטיחים. הצבעים מצוינים ועושים לי חשק להחליף את כל המלתחה שלי לשחור לבן (בעצם החשק הזה קיים כבר כמה חודשים) לצערי אין באפשרותי להוציא את הסכומים המטורפים של הפריטים המיוחדים יותר, על אף שלא יזיק לי מעיל. אשמח להסתפק בחולצה או מכנס ואולי צמיד.

1. Have my hands on one item from the Isabelle Marant collection to H&M this thursday. These are my fav.


2. לחנוק בחיבוקים את החבר האהוב שלי, שמגיע ביום חמישי, לשבוע תמים אחרי חודשיים בנפרד. הדבר הראשון ברשימה - לקחת אותו לאכול במסעדת הדגים הקטנה בברצלונטה (שכבר הפכה למסורת יום שישי) ומיד אחרי, לקנות פירות יער בשוק ולנשנש תוך כדי טיול בשכונה האהובה עליי - אל בורן.

2. Hug my boyfriend for a whole week starting thursday and take him to this delicious place in Barceloneta I discovered a few weeks ago. Right after that, buy some fresh berries at the market and eat it all while touring El Borne.


3. להתפרע איתו ועם חברים בהופעה של Arctic Monkeys בשבת הבאה, אחרי שהכרטיסים מחכים לנו כבר חודש וחצי על לוח השעם.

3. Go crazy at the Arctic Monkeys concert next Saturday. I've been looking at those tickets for almos 2 months now. It's time to take them off the board.



4. להגיש את פרויקט האריזה למלח שעליו שקדתי במשך חודש שלם. מדובר באריזה למלח אישית שמיועדת למכורים למלח, אלו שמוסיפים אקסטרה על הטיבול המקורי או פשוט זקוקים למלח במהלך היום. היא מעוצבת בהשראת ג'סטות של עישון והתמכרויות אחרות והכוונה כמובן להעביר קצת ביקורת ולעורר מודעות לסיכון שבצריכת נתרן מוגזמת. זה אולי לא הפרויקט הכי מבריק ומדוגם שלי, אבל הדרך שעשיתי היתה מעניינת ומלמדת וזה לכשעצמו די מספיק. הנה קצת מלוח הפינטרסט שבניתי לפרויקט, מבטיחה לשתף את התוצר הסופי בהקדם.

4. Hand in the packaging project all about addiction to salt. Here are bits from my Pinterest.


5. לבקר את אחי בפריז אחרי כמעט שנה שלא הייתי שם, לראות את חלונות הראווה המקושטים לחג המולד ולגנוב ביקור במוזיאון פומפידו. לגלות שרוי ליכטנשטיין כבר לא מציג במוזיאון פומפידו ולנחם את עצמי בתערוכה על תולדות ההלבשה התחתונה במוזיאון האמנות הדקורטיבית. אה וכמובן לאכול מרק מהביל ב-HIGUMA, אחרת הביקור לא נחשב.

5. Visit Paris after nearly a year, appreciate the holiday window display and go to my favorite museum now showing the history of the Lingerie. Rrrr.


6. לעלות ברכבת לטיבידאבו שעל הגבעה כדי לראות את הנוף, את הכנסייה וגם את הלונה פארק הסופר וינטאז' שרואים בויקי כריסטינה ברצלונה.

6. Finally take the Fenicular to Tibidabo and visit the church and above all the vintage amusment parc you see in the movie Vicky Christina Barcelona.

Via
***

5 תגובות:

  1. גם ה-XX וגם artic monkeys ??
    זה לא פייר בכלל.
    הפרויקט נשמע ממש מעניין ואף די גאוני- בתור מכורה למלח וצורכת כמויות ענק של נתרן!
    נשמע שאת עושה רק כיף וחיה טוב (מאוד) וזה ממש כיף לשמוע!!!
    המון געגועים ופרגון אוהבת.

    השבמחק
    תשובות
    1. אהובה שלי! הלוואי והיית באה קצת :)

      מחק
  2. יש אישור מאמא לרכישה בהצלחה והפוסט מקסים כמוך אהובה .

    השבמחק
  3. נשמע שמחכה לך חודש נפלא ומעניין במיוחד :)
    הפרוייקט של האריזה למכורים למלח נשמע גדול! מאוד מזכיר אותי שחייבת להוסיף עוד מלח ועוד על כל דבר..אולי אצליח ללמוד סוף סוף להפסיק עם המנהג המגונה הזה.. P:
    כל פעם שאני נכנסת לפוסטים שלך אני מבינה כמה אני צריכה לחזור לבקר בעיר האהובה הזו כל כך.
    נשיקות יקירתי, תבלי המון.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מותק! התגובות שלך תמיד משמחות! :)

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...