יום שני, 21 באוקטובר 2013

Season's changing




בשבוע שעבר ספרתי שוב כמה ימים נותרו לי ונחרדתי לגלות שהשבועות אוזלים. נכון נשארו עוד 3 וחצי חודשים, אבל זו לגמרי סיבה, לפי הפרמטרים העקומים שלי, לעשות תיאום ציפיות והסקת מסקנות. החלטתי לא לבלות יותר סופי שבוע בברצלונה אלא אם יש לי מבקרים. מהעיר אני נהנית במהלך השבוע מספיק ובסופי השבוע זה הזמן לצאת, לנסוע רחוק, לטייל. התחלנו השבוע בקפיצה לעיירת חוף שכנה הנקראת סיצ'ס (SITGES) שבמקרה התקיים בה פסטיבל סרטים אינדי.
הגענו בצהריים וישר התיישבנו לאכול לזניה נוטפת גבינה באחד הברים, לאחר מכן טיילנו בסמטאות וישבנו קצת על החוף. על אף שהיתה רוח קרירה של עונת מעבר, לא היו תיירים והרגיש לי כאילו אני מקומית באמת.

ואם בעונת מעבר עסקינן. אחרי שספי הגיבה על תמונת שלכת טיפוסית שלי באינסטגראם, פתאום זה הכה בי. זה הסתיו הראשון האמיתי שאני חווה. גרתי בישראל ובצרפת ובאנגליה ורק עכשיו אני מרגישה שעל זה כולם מדברים. הסתיו פה מלא עלים מרשרשים כמו בפריז, הוא מלווה ברוחות צוננות ושמיים מעוננים כמו במנצ'סטר אבל הוא סוף סוף עונה. בישראל לפעמים אני מרגישה כאילו יום אחד קיץ לחלוטין ואז אנחנו הולכים לישון ומתעוררים וכבר חורף. כאילו עונת המעבר קרתה בזמן שישנו ואין לנו אפילו הוכחה. פה הכל קורה לאט לאט, שוב הטרנקילו המרגיז שלהם. אפשר ממש להרגיש את הטמפרטורות יורדות ואת הבגדים משתנים משבוע לשבוע, פתאום קרדיגן בערב ופתאום גרביון ביום ופתאום גם צעיף. אני מקווה שהסתיו עוד יימשך לפחות סוף החודש כדי שאוכל להרגיש שנשמתי אותו כמו שצריך. ואז שיבוא חורף.

אין סיבה הגיונית אבל התחשק לי משום מה להעביר את כל התמונות שצילמתי באותו יום לשחור לבן. זה הכל הפעם .להת'

Just a few photos snapped last weekend in Sitges. I decided lately to spend the weekends away from the city and this was our first choice. The village was cloudy and quiet and we loved every minute of this Saturday afternoon. I love the Automn here. The nights are colder and the days are cloudier but it's a season and the changes happen slowly and right in front of your eyes. I dont know why I felt like leaving the photos in B&W. I hope you like it. That's it for now. xx








My beautiful friends, sisters and collegues

***

5 תגובות:

  1. אני בדיוק באותו המצב, הסתיו כאן פשוט נמשך ונמשך, הרחובות מתמלאים בעלים צבעוניים ויפהפיים, הרגשה קסומה באוויר. לא ידעתי את זה, אבל אני כנראה טיפוס של סתיו :)

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף לי שאני זוכה לתגובה ממך באדיקות כזו! ד"ש לברלין, אני נורא רוצה לבוא לבקר אבל לא בטוח שאצליח הפעם. נשיקות בובה

      מחק
  2. התמונות מקסימות. בתור מי שחוותה שני סתוים בפריז אני יכולה להגיד שמבחינתי אין ימים יפים כמו אלה

    השבמחק
  3. זה נכון...אצלנו עוברים די ישירות מקיץ לחורף...תוהה באיזה שלב הוא פשוט ינחת עלינו בבת אחת..
    למרות שאני טיפוס של קיץ, השלכת זה דבר מקסים שכאן בתל אביב כמעט ולא מרגישים..
    יופי של תמונות יקירתי :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אין כמו התגובות שלך, את פשוט משמחת :)

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...