יום שלישי, 1 באוקטובר 2013

Lately I'm loving #13


פתאום שמתי לב שהמדור החביב עליי נעלם לזמן ארוך מהרגיל. דבר משונה היות ואני במקום חדש ומלא בסיבות לשמוח ולאהוב. אז הפעם המדור מוקדש לכל מה שמשמח אותי עד כה בברצלונה. בברכת אוקטובר קריר ומרענן.

My favortie part of the month is here. Here are just a few things that made me smile, now that I live in Barcelon. Happy October! xx

1. להגיע למוזיאון לאמנות מודרנית בדיוק ביום שהוא חינם ותותח קונפטי פועל במרכז הרחבה. בנוסף לקנות ספרי אמנות ב-6 יורו ואת סט קופסאות האכסון המדליקות של סטודיו Labyrinyh (המעצב בעצם ישראלי שחי בברצלונה) ב9 יורו במקום 15.

1. I arrived to the Contemporary art museum just to discover it's free and that a confetti canon is filling the museum floor with colorful shredded paper. Also, I bought some great art books for 6 EUR.

2. לשבת בשיעור עיצוב נעליים עם בנות משנה רביעית של אופנה ולהבין שאני יכולה להישאר. לקבל אימום לבקשתי ולהתחיל לחשוב על נעל חלומותיי.

2. Sitting in my shoe design class with 20 fashion design students realizing I'm allowed to stay. Working on some sketches for my dream shoe and learning how to say heels in spanish.

3. לבלות יום שלם בבית ולהרגיש בנוח. לעשות כביסה , לבשל קוסקוס, לסדר את החדר בצורה שמתאימה לי ולסיום לראות "גטסבי הגדול" במיטה שלי.

3. Spending my day off at home. Laundry, cooking, cleaning and finaly watching The great Gatsby in bed. 

4. לגלות כל יום מילה חדשה משעשעת בספרדית. כמו מה? צ'ייסר הוא צ'ופיטו, גביע גלידה הוא קוקורוצ'ו. אבל הכי טוב עד כה, היא חוטפחה שהיא ראשי התיבות של האותיות JPG.

4.Learning new words everyday. For example a shot is Chupitu, the ice cream cone is Cucuruchu and ,u favorite so far, Chotapeche means JPG.

5. להגיע הביתה עם החברות הישראליות שלי במטרה להכין ארוחת ערב, לשבת עם אנטוניו שעה על הספה עם יין, גבינת פקורינו שהוא מחביא בארון ונקניק. לבשל מג'דרה. אנטוניו מבשל בשר בסגנון איטלקי. לחתוך סלט ישראלי ולחכות למריה ובן דודה. להצטופף סביב השולחן הקטן כולנו ולצחוק שעות בספרדית/עברית/אנגלית/קטלנית.

5. Having dinner with my roomates and Israeli friends in Hebrew/Catalan/English/Spanish all together.

6. לדרוך כל הזמן על עלים יבשים שעושים "ווש ווש" ולהבין שתכף סתיו.

6.Stepping on dry leaves that make the greatest sound and realizing it's Autumn.

7. לרדת תמיד באותה תחנה ולגלות בכל פעם סמטה מופלאה חדשה.

7.Getting off the Metro at the same station and discovering a new sweet place everytime.

8. לא לנהוג. לא לחפש חנייה. להירדם ברכבת בדרך ללימודים.

8. No driving, no looking for parking spaces. Only snoozing in the train on the way to school.

9. לצבוע בדים בכורכום ופפריקה, כי זה חלק מהשיעור. שיעורי הבית אגב, הם להמשיך להתנסות עם צבעים טבעיים.

9. Expirimenting with natural dyes like Curcum becuse it's part of my homework.

10. לקנות כרטיסים לארקטיק מנקיז, ממש פה בברצלונה רק ב-38 יורו. הו אירופה.

10. Buying tickets for the Arctic Monkeys concert for only 38 EUR. Oh Europe.


***

5 תגובות:

  1. כל דבר שציינת היה חלומי יותר מהשני. אבל בעיקר עברה ההרגשה הנהדרת של יצירה, של משהו חדש. אני זוכרת כשהתחלתי ללמוד לצייר, ובשיעור הכנו צבעים מפיגמנטים וחלמוני ביצים, זה היה נפלא. אני ממש מתגעגעת ללמוד. אני מקנאה בך.

    השבמחק
  2. זה כל כך מדויק ונכון, היצירה החדשה והרעננות הזו שמתלווה ללימודים ללא לחץ (כמו שמחכה לי בחולון) הוא הדבר שמשכיח ממני געגועים לאנשים ולמקומות שהשארתי מאחור. מאחלת לך ללמוד עוד המון דברים שעושים טוב. נשיקות

    השבמחק
  3. נשמע פשוט חלומי מאיוש!
    ממש מרגישים את חדוות החוויות שלך הכל מילה שכתבת... :*

    השבמחק
  4. הכל מתואר בצורה קוסמת מאוד ואין זה מפתיע. זו את וזו עיר אירופאית מהפנטת. לא הייתי בברצלונה מעולם ותכננתי כל כך הרבה פעמים. אכן אירופה היא חלום.
    גם פה כבר כמעט סתיו. היה קר היום!

    השבמחק
  5. HUG וספי היקרות, התגובות שלכן ממש מרגשות.
    מדהים לגלות שאתן כבר ממש מכירות אותי רק מהדבר הזה שאנחנו עושות.

    ספי - אם את מעוניינת להגשים את חלום ברצלונה, אני פה עד סוף ינואר עם ספה והכל :)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...