יום רביעי, 20 במרץ 2013

Workspaces inspirarion


היום יש פוסט קצת אחר, פוסט השראה. למי מכם שלא ידע, השנה אני גרה עם חברה בשותפות. הכל נעשה כסוג של סאבלט ספונטני שהפך לקבוע ונהדר אבל זה צפוי להיגמר לקראת הקיץ היות ושתינו רוצות לעבור לת"א. אני צפויה למצוא את דירת חלומותיי ולחלוק אותה עם הבחור. מאז שהמחשבה הזו  אצלי בראש אני כל הזמן תוהה איך תיראה הדירה הראשונה שהיא בעצם שלי לבד. אז לאחרונה אני שומרת על DIY שאלזי ואמה מעלות ועושה רשימות בראש של ריהוט וחפצים.

חולון, אגב, היא עיר נהדרת למציאות ברחוב. אני לא יודעת אם זה כי היא עיר זקנה (ומה לעשות אנשים מבוגרים לא נשארים לנצח) או כי יש מודעות גבוהה להחלפת ריהוט בפסח. העובדה היא שמדי יום ביומו אני חולפת על פני חלקי ריהוט שונים בקרנות הרחוב: מזרנים, ארונות, מראות, דלתות ועוד מטעמים. לאחרונה, החלטי שזה הזמן שלי להתחיל לאסוף - אישה צריכה לדאוג לעצמה (לפריטי וינטג' חינמים) לא? קארמת הריהוט החינמי היתה לטובתי כנראה כי בשבוע שעבר עצרתי בחריקת בלמים מול כיסא עץ וקש וינאי זנוח ואספתי אותו אליי. המושב אמנם לא קיים והוא מצריך שיפוצון. אבל הוא מקום נהדר למגזינים והספרים שלי וזה בסדר לבינתיים.

Recently I started thinking about having my own place. Don't get me wrong I live with a great friend and we have a great appartment. But next year I realy hope to move to my own space to share with my BF. I can't help but immagining how it will be. I save every DIY Elsie and Emma post and I keep on picking up stuff from the street. Here's my new chair, what do you think? The seat needs fixing so it holds my magazines for now. I love this new corner in my room.


בשישי ביקרנו בטרמינל העיצוב בבת ים. הטרמינל הוא חלל שהושאל לעיריית בת ים בשיתוף עם עמותת "לצאת מהקופסא" מחברת קסטרו ושופץ כך שהוא מהווה בית למעצבים שונים. היתה השקה מאוד מושקעת ויפה וזכינו להציץ לכל חדרי הסטודיו של המעצבים. אפשר למצוא שם מעצבים גרפים, מעצבי אופנה וטקסטיל, מעצבים תעשייתיים ואדריכלות.
אחד הדברים שהיה לי נעים לראות, במסגרת מחשבותיי על עיצוב דירתי העתידית, היו פינות העבודה של המעצבים שהיו מרתקות. תמיד סקרן אותי להציץ על ה"מוד בורד" של המעצבים ולגלות מה נוסך בהם השראה ועל מה הם חושבים כרגע. בכלל הפרויקט המקסים הזה בעיקר עשה לי חשק לסטודיו משלי וגרם לי לפנטז על עתידי כמעצבת, מפחיד ומרגש כאחד.

קבלו את התנצלותי הכנה על האיכות הירודה של התמונות, הגעתי בשיא ההתרגשות עם העדשה החדשה כדי לגלות שהכרטיס נשכח בלפטופ, חובבני אני יודעת. לפרטים נוספים אפשר להציץ בדף הפייסבוק של הפרויקט בלינק הזה.

The design Terminal in Bat Yam is a new project that gathers young designers from all branches in one gorgeous industrial space. I got the chance to be there for the festive launch last friday and my heart skipped a beat. I felt so jealous that they got their own space and started fantasizing about my future studio. I was inspired by their mood boards and working space, each one was diffrent and magical. Sorry about the low quality iphone pictures this time.




והנה תרומתי הכנה לעניין תודות לתרגיל החדש של סטודיו העוסק בסטיילינג (יאי!). היה עלינו לבחור חברה ולהתחקות אחר הדי אן איי שלה, כך שבסוף נוכל לעצב מוצר אחר לחברה הזו. בחרתי בחברת MUUTO הדנית, עיצוב סקנדינבי במיטבו. המשימה החדשה היתה להכין לוח השראה לחברה ולהתחיל לחקור מקורות השראה, צורות ופרופורציות. נו מה דעתכם? שיהיה המשך שבוע מצוין, אוטוטו יוצאים מעבדות לחירות, החזיקו מעמד.

And here's my mood board for the new and exciting styling project. I chose the Danish brand "Muuto" and I had to investigate and describe the DNA of the brand. Later we will design a new product for this brand, so stay tuned. That's it for now, have a great week. Passover break is around the corner woohoo! xx





 Thanks for Leaving a comment / liking on facebook / following via Bloglovin & Instagram 


(@Majajoffe)

+A

6 תגובות:

  1. נראה מעולה ומעורר השראה... אני סקרנית לראות איך תיראה דירתך החדשה :)
    ואולי נתראה בתערוכה אם אצליח לגרור איתי מישהו.

    השבמחק
    תשובות
    1. וואו נגה אם תבואי לתערוכה שלנו ביפו זה יהיה מעולה! ואת כמובן מוזמנת מע-כ-ש-י-ו לדירתי הדמיונית

      מחק
  2. לעצב דירה חדשה לגמרי שלך זה ממש כיף. מגניב שזה עוד לפנייך. הצילומים שלך ממרכז העיצוב נפלאים וגם לוח ההשראה.
    חג שמח וחופש כיפי!

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...