יום שני, 4 במרץ 2013

Lately I'm loving #8

חודש חדש הגיע ואתו מגיע אלינו חם מהתנור המדור המבוקש ביותר ברשת. הפעם היה לי קצת קשה לאסוף אייטמים לחודש הנוכחי. האביב כבר ממשמש ובא, (לי יש כבר לק על הרגליים, ולכן?) יש המון אירועים שאתם צריכים לשמוע עליהם וקרו המון דברים משמחים. בעוד שבועיים וחצי כבר חופשת פסח המיוחלת וזה בהחלט משמח. הנה עוד חמישה דברים ששימחו אותי לאחרונה . תהנו!

1. סימנים ראשונים של אביב ופריחות. הן בלוח השנה החינמי והמופלא של Oana והן בטיול שעשינו בשבת לקיבוץ רוחמה. כלניות כבר כמעט שלא נותרו, אבל היה מזג אויר מושלם לסתם פיקניק בטבע.

1. First signs of Spring, on my desktop via Oana's blog. Also, I spent Saturday noon in the fields of the South. Not much flowers left but it was a nice weather for a picnic.


2. הרצאות בנושא עיצוב שמתקיימות כל כמה זמן בימי ראשון. אתמול בערב זכינו להרצאה נעימה ומרתקת של אברהם קורנפלד (אח של, למי שתוהה) מעצב גרפי או יותר נכון מעצב פונטים. בתור "תעשייתית" בנפש טיפוגרפיה היא פחות הקטע שלי אבל אני חייבת לציין שהצלחתי להיסחף סביב הטירוף של אברהם בנושא האותיות. במיוחד האות א' שגם מייצגת את שמו של הסטודיו שלו: אאא. לכל מי שעוד לא מכיר, הנה האתר של קבוצת אאא. (ממליצה לחפש אותם גם באינסטגראם)
אגב, ניתן להתעדכן באירועים נוספים בדף הפייסבוק של קהילת המעצבים הישראלית.
במהלך ההרצאה התוודעתי למאיירת מבריקה בשם דידי כפיר ומסתבר שהשניים משתפים פעולה בתערוכה שתיפתח בקרוב. אני כבר החלטתי להתחיל להרחיב אופקים בתחום האותיות ואני בטח אהיה שם. גם אתם מוזמנים.

2. Every other Sunday the Israeli designers community organize an evening of design presentation. Yesterday we had the pleasure to meet Avraham Kornfeld, a talented font designer that works at AlefAlefAlef. Here's an exhibition he and the talented illustratice Didi Kfir are taking part in this month.


3. ראש הצבי המושלם שהגיע איתי מפריז ומככב על הקיר שלי. היה תענוג להרכיב אותו מאריזה שטוחה פשוטה ולהחליט איזה הדפס יהיה באיזה צד. הוא צבעוני, הוא אביבי. הוא להיט.

3. My new Deer head, all colorful and chic. I had fun building it from a flat package and decide where each pattern is.


4. כמה משתמשי אינסטגראם שהצטרפו לרשימת הפייבוריטים שלי ואני שמחה לשתף, בעיקר מעצבים ועוסקים בקראפטים שונים. בכלל אתם בטח יודעים כמה אני אוהבת אינסטגראם ואני תמיד שמחה לגלות יוצרים חדשים. הם מעניקים לי השראה חשק להמשיך ליצור ולעשות את מה שאני אוהבת.

4. A few new addition to my following on Instagram. All craftmen and designers that inspire me to keep working and enjoying what I chose to do with my life.


5. תערוכת "באמצע" המסורתית של המחלקה לעיצוב תעשייתי שלנו, תיערך בחול המועד פסח בנמל יפו. כן כן כמו תמיד, אלא שהפעם לסחבאק תהיה אפילו נציגות צנועה (בואו להתרשם מצולה המרשמלו). אני יכולה גם לבשר שבחנות התערוכה, תמצאו בין עבודות הסטודנטים המוצלחים גם את "חיות הפרא" שלי ושל תומיק בגדלים ובדים חדשים. בואו לבקר, זה בהחלט תערוכה מיוחדת (בכלל לא משוחדת, כן?) בנוסף שימו לב לטיזרים הקורעים מצחוק ששחררו המארגנים. ובינתיים ההזמנה. בחיאת, תעשו לנו לייק בפייסבוק - אנחנו צריכים חשיפה חשיפה חשיפה: "באמצע 2013"

5. The traditional "In the middle" Exhibition of the Industrial dept. This year I have the pleasure to feature there with my marshmallow roaster (yey!) and sell our lovely animal plushes in the students shop. Feel free to come visit us, it's such a pleasure seeing all the works of the students. Also, here an hillarious teaser (oops it's in hebrew). If youre around in Passover - come to Jaffa port.





זה הכל לבינתיים, שיהיה שבוע נפלא!

That's it for now! have a great week you all..xx




 Thanks for Leaving a comment / liking on facebook / following via Bloglovin & Instagram 


(@Majajoffe)

+A

2 תגובות:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...