יום ראשון, 31 במרץ 2013

Lady of the Daisies



במסגרת דלות התקציב, חיפשנו כל הזמן לעשות דברים בחינם בפסח הזה. זה לא כל כך עבד משום מה ובכל זאת מצאתי את עצמי בסרטים, בקניות ובמסעדות. שנייה לפני שוויתרנו על בילויים בחינם והתיישבתי להכין שיעורי בית, קפצנו למוזיאון העיצוב בחולון. התערוכה עלתה לפני כשבועיים ובחול המועד הוחלט להעניק כניסה חינם למוזיאון. 
נאלצנו להגיע לשם פעמיים (בפעם הראשונה חזרתי על עקבותיי בעקבות תורים סטייל "הלובר") כדי לצפות בתערוכה החדשה, מחווה ללאה גוטליב. אך לפני השבחים והביקורת הכנה, קצת מרירות:
רעיון "הכניסה חינם" נפלא ככל שיהיה, התגלה בעיניי כסיוט למחצה כאשר רבבות ילדים קטנים, שגילם ממש לא מתאים לתערוכת אופנה או עיצוב, מתרוצצים, צורחים ונוגעים בלי בושה בבדים ובסקיצות המוצגות. ניסיתי להרגיע את עצמי ללא הצלחה. נכון, צריך להנגיש את התרבות פה בארץ אבל רבאק, זהו לא מוזיאון הילדים או ימית 2000 לצורך העניין ואני לא רואה את ההיגיון בהכנסת ילדים מתחת לגיל מסוים. או לחילופין: הורים, תהיו חברים ותבצעו רענון לכם ולילדים לפני כל ביקור בתערוכה, זה מאוד פשוט: שומרים על השקט והרוגע, מתבוננים עם העיניים ומשלבים ידיים על החזה באלגנטיות. זהו סיימתי.

למי ששרד את הקיטור, והחליט להישאר: התערוכה מספקת הצצה נעימה על עבודתה של לאה גוטליב, מייסדת חברת בגדי הים המיתולוגית גוטקס. החל מתהליך חיפוש ההשראה לקולקציה, דרך סקיצות נפלאות ועד הקולקציה המוגמרת. התרגשתי לראות את לוח ההשראה בקומה העליונה, צבעוני, מלא חומרים וצורות מכל קצוות תבל. היה תענוג לראות את השיק של בגדי הים והחוף מלפני 20 ו-30 שנה, עם עבודת חריזה עדינה, רקמה או הדפס עשירים בפרטים ובתשומת לב. 
היה שווה ליהנות מהחינם אבל אני ממליצה לחובבי/ות האופנה והעיצוב לקפוץ ולו בשביל לראות איך אישה אחת היתה עושה הכל: חזון, השראה, חיפוש חומרים חדשים וטכנולוגיות מתקדמות, תכנון, דיגום, קניינות, שיווק, חיפוש שווקים ושותפים. ומכל הקולקציות שהוצגו, הנה אלו שהכי עשו לי את זה. חג שמח, להת' באפריל.

A new exhibition at Holon Design Musuem, A tribute to Lea Gottlieb, founder of classy Israeli bathing suit brand Gottex. Here are some photos I took last week, I loved to see the process of the design from the inspirations, the sketches and the final designs all chic and glam. Enjoy!


















אגב, התערוכה שלנו בנמל יפו פתוחה עדיין, וגם היא חינם. אם עוד לא נמאס לכם מאטרקציות בואו לפרגן לנו, כל יום מ-10:00-22:00 עד יום חמישי אחה"צ. בתמונה: הדמויות של התערוכה נמכרות כתרומה למחלקה ב-5 ש"ח בחנות.

Our exhibition is still on, jaffa port, every day 10:00-22:00 until Thursday


 Thanks for Leaving a comment / liking on facebook / following via Bloglovin & Instagram 


(@Majajoffe)

+A

6 תגובות:

  1. היה לי תכנון בחופש לעשות יום כיף עם אמא ואחותי ולקפוץ למוזיאון העיצוב בחולון ולתערוכה שלכם, בסופו של דבר סבתא הייתה בבית חולים ואיכשהו היום כיף הפך ליום משפחה ונאלצנו לוותר על מוזיאון העיצוב, אך כן ביקרנו בתערוכה שלכם ביפו, (קיבלת את הד"ש?) והיה מקסים. מקוה שעוד יזדמן לי לבקר בתערוכה של לאה גוטליב. נשיקות.

    השבמחק
    תשובות
    1. אוי איזה קטע! לא בטוחה שקיבלתי את הד"ש אבל תודה שחשבת עליי, עמדת נרגשת מול צולה המרשמלו שלי? :)
      בטוחה שעוד יזדמן, והתערוכה פתוחה עד מאי אז אולי בהמשך. נשיקות מותק וחג שמח!

      מחק
  2. I've visited the exhibition today, it was really great! And I love your plushies, especially the floral blue bunny, love love love!!!:)

    Have a great week, Olya from TLV Birdie
    www.tlvbirdie.com

    השבמחק
  3. וואו נראה שהתערוכה של לאה גולטיב מדהימה, טוב כנראה שאי אפשר לצפות לפחות ממדהים ממעצבת כל כך מיתולוגית:)
    בלוג מקסים:)

    השבמחק
  4. אכן אישה מעוררת השראה. איזה יופי של עיצובים וצבעוניות ! הרבה זמן לא הייתי בתערוכה טובה ושמחה לגלות בהזדמנות זו גם על שלכם :)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...