יום חמישי, 8 בנובמבר 2012

Wednesdays Afternoons


למי שעוקב אחרי בטח כבר יודע שרביעי הוא היום האחרון שבו אני לומדת והוא מבשר על בוא סוף השבוע מבחינתי. בהתאם לנסיבות המקלות האלו החלטתי שיום רביעי יהיה מוקדש לתרבות, אמנות, עיצוב ויצירה פרטית שלי.
השבוע תומיק לקחה אותי לתערוכה החדשה והאחרונה בסדרה זו, בבית העיר (תל אביב), שעוסקת באופנה שהיא כולה עבודת יד ומתייחסת אליה כאל כלי שיקומי ולצורך קידום חברתי. התערוכה נקראת Mano A Mano מאגדת כמה קבוצות המתעסקות ביצירה ידנית בטכניקות כמעט ארכאיות ובמקביל עושות שירות לקהילה. התערוכה מדברת על השילוש המופלא של אופנה, סביבה וחברה. כל המוצגים בתערוכה נעשו בעבודת יד, החל ממלאכת טווית החוטים ועד לאריגתם ותפירתם.
הנה קצת משם, מאוד מומלץ אם אתם באזור - 10 שקלים תמורת שעה קלה של עונג.

Wednesdays afternoon are now my favorite time of the week. It was decided they'll be dedicated to art, design, culture or DIY's. My dear Tomik took me to the new exhibition in Beit Ha'ir that talks about the holy triangle: Fashion, environment and community. You can find there all kind of fashion creations all Hand made in various technics. Super good for your soul.

ManoAMano at Beit Ha'ir Tel Aviv  

והנה עוד קצת מהשבוע שחלף: קנקן לא פרקטי, רכישות חורפיות, מתנות מפריז וסיור לימודי במפעל קרטון. הסיור למפעל הקרטון של פרנקל, היה מקסים ומעשיר. אולי זה לא עיצוב זוהר כמו שרובנו מדמיינים, אך זו תעשייה מרתקת והחומר הפשוט והמופלא הזה פותח עולם שלם של אפשרויות וכבר עשה לי חשק להתנסות בו בעתיד.

Here's some snaps from the passing week: still working on teapots, a visit to a cardboard factory, new stuff for winter and goodies that mom bought in Paris. 
Frenkel's cardboard factory


המחלה החדשה היא כמובן מרקרים להמחשה. בשנה שעברה נאבקתי עם עצמי להשתמש בהם והשנה אני לא מפסיקה להרחיב את האוסף. אני עדיין לא בטוחה שהמורה שלי להמחשה משנה שעברה יעריך את מה שיוצא, אבל אני נהנית וכמעט בטוחה שזה משתפר ככה יותר. וגם אם לא הם עוזרים לי להרכיב לוח השראה צבעוני לחורף, זה כבר משהו.

את הפריטים של קולקציית החורף של TNT בחרתי בקפידה לאחר פרזנטציה לבלוגריות. אני בספק אם הייתי ניגשת לקולקציה באופן עצמאי, אך היתה זו הזדמנות טובה לבדוק אותה. אני מודה, לא הכל לטעמי והרוב בהחלט מתכתב עם העובדה שהמותג מכוון לנוער (13-17) אבל בסופו של דבר עם כל הדיבורים וההצהרות, הגעתי לקופה והייתי צריכה להוסיף 100 ש"ח מעבר לגיפטקארד שניתן לי מהיח"צ, וגם זה כי תומיק ריסנה אותי. לפי התחזיות צפוי לנו סופ"ש גשום וביתי, אז סוודר וגרביונים חדשים כבר יש, עכשיו רק צריך לקנות מרשמלו לשוקו ואני מסודרת. אה כן ולהכין קנקן מנייר להגשה של יום ראשון. שתהיה שבת חמימה ונעימה לכולנו!

The latest mania is these Markers. Still not sure I use them properly but I love using them and I think I did get better from last year's skeching course. I used them to create a winter pallette, that's also something right?

The sweater and stocking are from TNT, I was invited to the presentation and got a gift card. I normaly don't shop there and not everything was my taste but I arrived to the pay dest and had to add some money - and that's after I restrained myself. We have a rainy weekend planned for us, so I'm gonna but some marshmallows, wear my new stocking and enjoy it! Happy weekend ! xx



 Thanks for Leaving a comment / liking on facebook / following via Bloglovin & Instagram 



(@Majajoffe)

+A

11 תגובות:

  1. איזו תערוכה מגניבה!
    אני מצפה כבר לסופ"ש החורפי הזה :)

    נשיקות!

    השבמחק
  2. התערוכה נראית יפייפיה ומעניינת- לגמרי אבדוק את העניין ;)
    התמונות מקסימות והסוודר שקנית מTNT נראה כיפי למדיי. מאוד קשה לי עם TNT, אני אף פעם לא מוצאת שם כלום אבל אולי באמת צריך איזה מיקוד שפותח את הראש.

    שתהיה שבת חמימה ומהנה! 3>

    השבמחק
    תשובות
    1. כפי שאמרתי אם לא היתי מוזמנת לפרזנטציה ומקבלת הטבה, כנראה שלא היתי נכנסת לשם גם העונה. אני חושבת שזה מלמד שאפשר למצוא בכל מיני מקומות שלא ציפינו פריטים במחירים שפויים, בייסיק או טרנדיים צריך קצת לחפש. וכן, גם להתעלם מהמוזיקה המחרידה והעובדה שהסלוגן הוא: 25 איז אולד :)

      מחק
  3. מרשמלו לשוקו- עליי! (הולכת לקניות בזה הרגע)
    רק תבואי כבר לבקר בדירה.

    אני מתה על זה שאני שומעת על מעלליך השבוע, אבל כל כך נעים לקרוא את זה פה שוב! יש משהו בבלוג שהוא פשוט כיף!

    נשיקות

    השבמחק
    תשובות
    1. אהובה שלי, אין כמוך! זה בהחלט כיף לגלות שהסיפור קצת משתנה כשצריך להעביר אותו עריכה לפוסט..אשמח לשתות איתך מרשמלו בשוקו ואני בטוחה שהבנים ישמחו לשחק קצת על השטיח (שאין) נשיקות בינתיים

      מחק
  4. אוי אוי הגעגועים
    והסופשבוע העמוס לעייפה
    שמחה שאת מצליחה לשלב קצת תרבות וכיף עם הלימודים - אני עוד מנסה לאזן...

    השבמחק
  5. היי מאיוש מה עם מחמאות לאימוש על הרכישות הבול פגיע מפריז......

    השבמחק
    תשובות
    1. מה אימוש התדרדרנו לתגובות בבלוג? כמובן שאין כמוך מלא נשיקות

      מחק
  6. אני מרגישה שאת נמצאת ממני שנות אור ... מקנאה בך לגמרי על חיי המרכז ועל האפשרות להיות נוכחת בתערוכה כזו מרשימה! לצערי אצלנו בדרום האזור המרשים היחיד הוא התמונות באינטרנט!

    השבמחק
  7. לילו יקירה- בהחלט געגועים. אל תחשבי שפיתחתי את השיטה, אני עדיין לא מצליחה לסדר את השבוע ותמיד עייפה ולא מסיימת שיעורים עד יום לפני..:/

    Sg כיף שקפצת לבקר. המרכז לא כל כך רחוק ושווה לבוא פעם בככמה זמן לראות אמנות ועיצוב אם זה עושה לך את זה. זה בריאות וממלא את הנשמה..:)

    השבמחק
  8. משעשעת למדי, האמא לבית יופה :)
    אני מאמינה שהשיטה תימצא רשמית, בדיוק לאחר שנסיים את התארים שלנו...
    ועד אז, אני אמשיך לנסות (ולהצליח) לדחוס עוד ועוד דברים לשבועות העמוסים לעייפה שלי, ואמשיך לקוות לא לחטוף התמוטטות עצבים...
    וונדרוומן, או לא וונדרוומן?
    <3 <3 <3
    נשיקות
    לילו

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...