יום שבת, 3 בנובמבר 2012

Lately I'm loving #6


Thanks god it's November
נובמבר כבר כאן אבל הגשם והקור לא ממש. השבועות האחרונים לא שונים בהרבה מחודש ספטמבר ואני מרגישה השנה שזה שיעור באורך רוח . ערימת מציאות חורפיות מהעת האחרונה, ממתינות בסבלנות בארון ליום סגריר או לפחות לכל הפחות לירידה של כמה טמפרטורות. למרות כל ההקדמה הממורמרת הזו, יש כמה דברים שבכל זאת אהבתי לאחרונה, כמיטב המסורת - גרסת נובמבר. מקווה שתאהבו, שיהיה שבוע טוב!

November is here, but the rain not so much. The past weeks were realy similar to September and I feel like this year the weather is playing tricks on me. I have a pile of old/new findings waiting patiently for a chilly day. Despite this sad introduction, there are still many things I loved lately. have a great week!

1. לכבוד החודש החדש: לוח השנה המאויר של הבלוגרית/מאיירת סופר מוכשרת Oana שמאפשרת להוריד אותו לדסקטופ הפרטי שלנו בכל תחילת חודש בחינם. הנה חנות האטסי שלה, גם פה סימנתי לי כמה פריטים.

1. The free download of November calender for your desktop, by talented blogger Oana. Here's her Etsy shop, I realy loved her stuff.


2. קצת מהחדר החדש שלי בחולון, חלקו מעוצב על ידי יער, שותפתי וחברתי היקרה, חלקו תוספות שלי.

2. Parts of my new room at my appartment in Holon. Partly designed by my dear friend and roomie Ya'ar and partly by me.

fav scent : Jo Malone pommegrenade noir cologne

3. המעבר שלי מסטאטוס זוממת לסטאטוס רוכשת באטסי. בשבוע שעבר חיכו לי שתי חבילות משמחות מאטסי, שהגיעו חיש מהר והיו ארוזות להפליא. האחת סט חותמות שצפויות להיות חלק מפרויקט עיצוב מחדש של הבלוג ושל כרטיסי ביקור (יאי!) אמתיים. השניה, שלישיית טבעות דקיקות דקיקות בגולדפילד וכסף טהור שכבר רציתי כמה חודשים ול יכולתי להתאפק יותר.

3. Switching from observer to buyer at Etsy. I got 2 packages last week, beautifly wrapped and realy fast too. One is a set of dandelion stamps for my new header and hopefully buisness cards. The other is a set of 3 tiny rings I dreamed of for months.
4. קולקציית הלקים OPI של ג'ימס בונד, סקייפול, ממנה קיבלתי לסקירה מהיח"צ את הגוון "The spy who loved me". עם כל המחלה הקשה לאיסוף לקים אני תמיד מוצאת את עצמי ללא אדום ראוי. האדום הזה בעל גוון וינטג'י בהיר כמו שאני אוהבת עם מעט נצנצים זהובים, בדיוק במידה. מרוב שאהבתי את הקולקציה לא התאפקתי וכבר הזמנתי לי עוד בקבוקון בגוון כסוף "On her majesty's secret service" באיביי במחיר של כ-40 ש"ח כולל משלוח.
(בארץ הם נמכרים במחיר של 65 ש"ח, עם כל הכבוד, האיכות והייחוד, קצת מופרז בעיניי)

4. The new collection of OPI skyfall. I got the cutest red " The spy who loved me" for c/o the company. I loved it so much I ordered already via Ebay the silver/grey " On her majecty's secret service".

love my tiny rings on the thumb
אגב, קיבלתי לסקירה איילינר חדש של לוריאל SUPER LINER (זה כבר הרביעי שלי, ממש מחלה) הוא מעוצב כטוש ומאוד נוח לאחיזה. המריחה שלו אדירה ממש ואפשר להגיע לצורות א-לה איימי וינהאוס בקלות וכמעט בלי תיקונים. הבעיה היחידה שלו היא שהוא יורד די בקלות. גם ברמה של ניגוב קצה העין. למי שמורגלת לא לגעת בעין כשיש איילינר ואוהבת שהוא יורד בקלות בסוף היום זה פתרון טוב, ולאלו שלא ,אני ממליצה לבחור אחד עם עמידות חזקה יותר.

New eyeliner c/o L'oreal Super liner - get your Amy Winehouse look in a second

5. נעלי עונת מעבר קלאסיות שרכשתי ב-ASOS עוד ביולי ועכשיו עושות את צעדיהן הראשונים.

5. These automn fav that were baought via Asos in July, are now doing their first steps.

via Asos

 Thanks for Leaving a comment / liking on facebook / following via Bloglovin & Instagram 



(@Majajoffe)

+A



7 תגובות:

  1. חודש נובמבר שמח. תתחדשי על הקניות הטובות והתמונה שלך עם האייליינר- מושלמת.
    לייק גדול על הנעליים מאסוס. התלבטתי עליהן בעצמי. שבוע טוב שיהיה.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה תמר! נובמבר שמייח שיהיה לנו! עם המון אופנה ושכבות וסגריר

      מחק
  2. תתחדשי על הכל, אהבתי במיוחד את איך שסידרת את העגילים על הואזה.. רעיון מקורי :)
    בברכת נובמבר קריר!

    השבמחק
  3. היי מאיה,
    מאוד מחבבת את הבלוג שלך!
    את חייבת לגלות לי מאיפה הטבעות - שנראות עליך נהדר, אגב - גם אני מחפשת כאלה כבר זמן מה...

    השבמחק
  4. הטבעות מהממות וגם הנעליים
    אני זוממת על טבעות כאלה כבר זמן מה מcatbird
    3>

    השבמחק
  5. אנונימית יקרה - הטבעות מאטסי מהחנות הזו http://www.etsy.com/listing/107193929/teeny-tiny-delicate-thin-stacking-rings?ref=usr_faveitems למרות שיש שם עוד המון, תחפשי לפי טבעות דקיקות ותמצאי עולם שלם. תודה על המחמאות המשיכי לבקר אותי!

    הגר יקירתי, תודה תודה, כיף לראותך פה איתנו..:) אני לא ממש יודעת מהו Catbird, האם תשתפיני?

    השבמחק
  6. רכישות שוות לגמרי!
    אהבתי מאוד את הטבעות והנעליים משגעות!!!
    תתחדשי :)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...