יום רביעי, 26 בספטמבר 2012

Paris city guide - day 2

Top: Petit Bateau // Skirt and Cardigan: Uniqlo
Bag: Vintage Comptoir des cottoniers // Socks: H&M
Shoes: from Berlin // Headband: Gertrud

לאור ההצלחה של הפוסט הקודם, קבלו את המשך פוסט ההמלצות. אני חושבת שיהיה עוד איזה פוסט אחד או שניים של המלצות מהטיול שלי ואז נחזור באמת לשגרה. אני מרגישה שעד שאני לא אסיים עם הפוסטים האלו לא באמת אחזור לשגרה האמיתית שלי. מאז ששבתי לארצנו הדביקה (אך משתפרת בערבים יש לומר!) אני לא כל כך בעניינים, אני אמורה לחפש עבודה אבל אין לי עדיין חשק להתחיל להתאמץ באמת בחיפושים, אני מחפשת משרה חלקית בתחום שקשור לעיצוב, לאופנה או לכתיבה של השניים, אז אם יש למישהו רעיון אני אשמח לשמוע. 

תזכורת, הפורמט מתחלק לחמש קטגוריות : "שווה את הכסף" // "שווה לאכול את הלב" // "שווה לעצור לצהריים" // "שווה את הקלוריות" והכי חשוב ובשבילו אתם פה "שווה להכיר את הבלוג שלי מאיה" מוכנים? חגרו חגורות אנחנו ממריאים.

Since the last post was such a treat, here's the next part of my Paris guide. This time we started at Pompidou centre of modren art for Gerhard Richter exposition. I took my friends to Merci, the most fabulous design and hip store there is, we had lunch at the red kids market not far of the Bastille. For desert I recomended the deliscious Amorino gelato, that looks like a tulip. And lucky you to knoe my blog, I can recommand the new and cool Belleville quarter. We found a cool grafitti allee and painted in watercolors in the parc that has a view to the entire city.

שווה את הכסף: מרכז פומפידו לאמנות מודרנית. כבר ביום השני הגענו למסקנה שתערוכה מוצלחת בתחילת היום היא סגולה ליום נהדר. קיבלנו המון המלצות על התערוכה שהציגה (ואולי עדיין?) "פנורמה" / גרארד ריכטר. התערוכה סוקרת את עבודותיו של ריכטר מעבודותיו המוקדמות שבהן עשה שימוש בציור על צילום, דרך המסע שעשה בחיפוש אחר ההרמוניה המושלמת בצבעים, סדרת ציוריו האפורים, פורטרטים של בני משפחה, ציורי נוף משוגעים ועד ליצירותיו המאוחרות-ציורי אבסטרקט שהצבעוניות בהם מושלמת והטכניקה מהפנטת. לאחר התערוכה המדהימה הזו הרגשנו שבעות אז בדרכנו ליציאה חלפנו במהירות על גבי כמה חדרים נוספים, כמו האוסף הקבוע של המוזיאון עם פריטי ריהוט מעוצבים קלאסיים, אמנות פופ ארט ואפילו חדר שהוקדש כולו למיצב של יעקב אגם שלנו. לאתר המוזיאון.


Just a taste
Our very own Yaacov Agam at Centre Pompidou
שווה לאכול את הלב:  10 דקות הליכה מהבסטייליה, נמצאת החנות המופלאה שהכרתי שהטריפה את הצרפתים. "מרסי" חבויה במבנה פריזאי ישן עם חצר פנימית ואפשר למצוא בה כל מה שיפה: מריהוט מעוצב, כלי בית וגאדג'טים, בגדים מושלמים, תכשיטים מטורפים ונעליים. אם כבר לאכול את הלב אז מומלץ לאכול ארוחת בוקר בספרייה שבקומת הקרקע או לאנץ' קליל בקומת המרתף. זהירות בסופי שבוע כל היפים והיפות של העיר באים לראות ולהיראות, זה אפילו עוד יותר לועס את הלב. Merci 111 boulevard Beaumarchais, לאתר.



Fragrance master Annick Goutal for Merci
Paper and cardboard bags
שווה לעצוב לצהריים: במרחק תחנת מטרו אחת ממרסי או בהליכה קצרה לכיוון "כיכר הרפובליק" נמצא מתחם שוק הילדים האדומים. בסופי שבוע עמוס פה במיוחד, ביפים ויפות אבל אלו היפסטרים פריזאים מגניבים, אז אנחנו פחות כועסים עליהם. כל השוק הופך לדוכני אוכל מכל העולם. אנחנו תמיד בוחרים בקוסקוס שיש שמועה שהוא הטוב בעיר, אולי בגלל זה עומדים שם בתור מסביב לבלוק. המלצה: קוסקוס קפטה עם כדורי בשר ואקסטרה גרגירי חומוס.
Marche des enfants rouges / Metro: Saint Sebastian Froissart

שווה את הקלוריות: גלידת אמורינו שהוכתרה ע"י משפחתי כגלידה המעולה בתבל, כבר מזמן לא אקסלוסיבית ויש לה עשרות סניפים ברחבי העיר. מה כל כך מיוחד? מלבד טעם חלומי הגלידה מסודרת עם ספטולה שטוחה בצורת טוליפ צבעוני. אני הכי אוהבת לשלב יוגורט עם נוטלה (שקרוי שם "הבלתי ניתן לחיקוי")


שווה להכיר את הבלוג של מאיה (או יותר נכון את אח של מאיה): במשך שנים היו חלקים נרחבים בעיר מחוץ לתחום עבורי, מקומות שפחדתי להגיע אליהם לבד או בלילה או סתם לא ידעתי מה יש לי לחפש שם. היום אחד המקומות האלו שבעבר העביר בי צמרמורת של גועל' הפך לאזור צעיר ומתפתח. אח שלי הפריזאי האמיץ שכנע אותי לתת צ'אנס נוסף ל"בלוויל" (Belleville) שכונת מהגרים שהתגלתה כצבעונית וקסומה ובקצה פארק בלוויל, שם ישבנו לצייר בצבעי מים ולהינות מנוף על העיר. מצאנו שם רחוב שלם של גרפיטי מופלא בין כל החנויות והמסעדות הסיניות ואפילו חנות סידקית שלמה המוקדשת לרוכסנים. יאללה אין כמו פריז אכלתי ת'ראש, פוסט הבא - אמסטרדם! נשיקות בינתיים.








 Thanks for Leaving a comment / liking on facebook / following via Bloglovin & Instagram (Majajoffe)

+A





7 תגובות:

  1. יאם יאם יאם!
    את עושה חשק לחו"ל (כאילו שחשק כזה לא מעביר אותי על דעתי כבר...)
    :)

    השבמחק
  2. זהו רשמתי הכל לפני, כך שבטיסה שלי, משעמם בטוח לא יהיה!!! אלופה קטנה ומתוקה שלי... נראה שנהנית מאד, ראית דברים חדשים ובעיקר קיבלת השראות מעניינות. תודה מאמי - את נהדרת... אגב איך הולך בקורס נעליים ??

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מותק, הסנדלים כבר כמעט מוכנות גם על זה אני בטח אכתוב בהמשך..:)

      מחק
  3. בפוסט הזה פריז ניראת עוד יותר מעניינת. כבר מזמן הפסקתי לרצות לנסוע לשם, אבל אני אחשוב על זה שוב.
    מחכה לפוסט הבא :)
    ובהצלחה בחיפושי העבודה!

    השבמחק
  4. שוב פעם,
    תודה רבה על הפוסט השימושי כל כך!
    כבר מחכה לטיסה הבאה שלי לפריז!

    השבמחק
  5. ספי- בקצב הזה עוד שניים שלושה פוסטים כאלו ואת מזמינה טיסה אה? :)

    Lace & Chiffon - תודה על ההתמדה והפרגון XX

    השבמחק
  6. אוי בא לי לחזור לשם איתך עכשיו. מהמם.
    אהבה

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...