יום שני, 2 ביולי 2012

On a daily basis




How to apply Benetint - via Benefit Cosmetics
אמא תמיד לימדה אותי שהיופי הטבעי הוא נקודת פתיחה נפלאה, אבל בהחלט רק נקודת פתיחה.
כבר הרבה זמן שאני רוצה לכתוב פוסט על מוצרי הטיפוח והאיפור שלי ודוחה אותי כי אני לא בטוחה איך ייתקבל.

בעקרון אני לא מתאפרת יותר מדי ביום יום ובאירועים יוצאי דופן אני "נסחפת" עם ליפסטיק צבעוני ואיילינר מושקע. כמובן שאין זה סותר את קיומה של מגירה גדושה בצלליות, עפרונות, גלוסים, גליטרים, אבקות מינרליות ושאר גחמות. דבר אחד אפשר לומר בבטחון, אני אוהבת לנסות דברים חדשים ואני עוד יותר שמחה לגלות חברות חדשות.  אם כן, בהחלטה פזיזה החלטתי לשתף אתכן (אתכם?) בשגרת האיפור/טיפוח היומיומית שלי, פשוטה למדי אבל נראה לי שיש לי כמה סודות במגירה שתשמחו לשמוע..


מבחינת קרמים אני תמיד שמחה לנסות דברים חדשים ולא נתפסת למוצר אחד. אז כרגע אני משתמשת בקרם יום של NIVEA נעים ומרענן. החיסרון הבולט הוא כמובן האריזה. לרוב אני מקפידה להשתמש בקרמים המגיעים בשפופרת או בעלי משאבה כדי לשמור על אורח החיים של הקרם ועל ההיגיינה. המחיר היה מצוין, 59 ש"ח במקום 150 בניו פארם.


ועכשיו זה נהיה מעניין, על זוג הבקבוקונים דמויי הלק אצטרך להרחיב, לאלו מאיתנו שטרם נתקלו בחברה המופלאה בנפיט (BENEFIT) האמריקאית, דרושים הסברים. את בנפיט הכרתי לפני כ- 7 שנים בהיותי חיילת ביקרתי אצל ההורים בפריז ואמא הפגישה אותי עם הדיספליי המרשים ביותר שראיתי. החברה הוקמה ע"י שתי אחיות מסן פרנסיסקו והסיסמה שלהן היתה להפוך את האיפור לפעולה קלילה, ללא מאמץ ואם אפשר שהכל יהיה ארוז ומתוייג בצבעוניות וקוליות אינסופית.
הנוזל האדום הוא הסומק שלי מאז, זהו בעצם הבסט סלר שלהם כבר שנים. יצאו לו כמה גרסאות בגוונים שונים אבל אני נאמנה ל-BENETINT שלי. לכל מי שתהה איך הלחיים שלי תמיד ורדרדות - זו הסיבה. אגב הוא מתאים גם לשפתיים.
החיסרון/יתרון יחסי: צריך למרוח באופן אחיד על הלחיים כי הנוזל החמקמק מהר מאוד נשאר "כתם". לחילופין זה אומר שזה נשאר כל היום על הלחיים. מחיר: כ-30 אירו (ניתן להשיג בפריז, לונדון וארה"ב או אונליין)


בן הזוג הבלתי נפרד הוא ה-HIGHBEAM שאני מניחה מתחת לעיניים ומעל העפעף להדגשה והברקה בסוף תהליך האיפור. גם הוא מוצר מיתולוגי והוא גם נגמר הרבה יותר לאט מאחיו התאום כך שהוא משתלם מאוד. מחיר: כ-30 אירו.
*למי שתפשפש קצת באתר אציין שעפרונות העיניים שלהם מדהימים ומגיעים עם ספוגית בקצה האחר למראה מעושן. הסמקים שמגיעים בקופסא מרובעת, עם מברשת שנראית כמו מברשת קיר, גם מאוד מוצלחים והמסקרה האהובה עליי ביותר היא BADGAL בעלת המברשת הגדולה ביותר שראיתי והיא ממש עושה פלאים לבעלות ריסים קצרים ובהירים כמוני.


ואם הגענו לעיניים, אציין שעד היום השתמשתי באיילינר הקרמי של מאק ובעזרת מכחול אלכסוני הגעתי לתוצאות מצוינות, אבל לאחרונה קיבלתי לסקירה את האיילינר הזה של לוריאל שנקרא "בלאק לאקר", שהוא בעתם טוש - והאמת שהוא לא רע. אחיזת העיפרון מאוד נוחה והקצה דמוי המכחול מקל על שרטוט הקו. מה שעוד אהבתי זה שהשחור שחור.
החיסרון/יתרון: מבחינתי הוא עמיד מדי. מוזר, אבל משום מה אני מעדיפה איפור שיורד בקלות בסוף היום ולא צריך להילחם איתו (מאותה סיבה אני לא משתמשת אף פעם במסקרה עמידה למים). אם כן האיליינר לא זז כל היום אבל בערב מול הצמר גפן הטבול במסיר איפור הוא עדיין עיקש, וזה קצת מבאס.
מחיר: כ-100 ש"ח' אבל נדמה לי שהיתה הנחה לרגל ההשקה.


Today I decided to share my daily routine. I love trying new products and new brands and I am not that picky about my cosmetics. The only area I'll never change is my cheeks. Ever since I found this cheek stain "Benetint" by Benefit - I'm sold for as long as they make it. the twing brother is the "Highbeam", a shimery pink cream to put under the eyes or brows. 
For my daily cream I tried this new Nivea from the aqua line and I like it. Eccept I hate dipping my finger in it everytime, I usualy buy in tubes of with a pump, but this one is worth the trouble.
For my eyes I had my cream eyeliner by Mac for a while and I received this L'oreal black liner which is like a paintbrush and very black. Only issue - it's too strong. It sounds silly but even thaugh it lasts all day, when I have a hard time to remove it at night it drives me crazy.


Tried - Approved - LOVED 
ובעניין אחר - היות וחזרתי למשרה משרדית ומלאה, מלבד האיפור המתוקתק עליו אני מקפידה, אני מוצאת את עצמי חוזרת אל הסגנון המכופתר והמהודק שלי, קצת משעשע לחשוב איך מאותו הארון בשינויים קלים אני יכולה ליצור מראות שונים מקצה לקצה. הנה מה שלבשתי היום ויצא מאוד מוצלח לטעמי. אז מה דעתכם על שגרת האיפור? אשמח לשמוע את דעתכן! (ודעתכם?) המשך שבוע מצוין.


So what do you think about this new rubric? Here's what I wore to work today. Happy monday xx



Top: H&M // Skirt: F-21
Necklace by Shahar K (student) // Vingage earrings

Flats: All black

 Thanks for Leaving a comment / liking on facebook / following via Bloglovin & Instagram (Majajoffe)

A+

4 תגובות:

  1. אני בעיקר מחבבת את האריזות של בנפיט. לרוב האיפור שלהם ניראה לי קצת מוגזם עבורי אבל יש לי משהו אחד שלהם. הלמונייד- פריימר לעייניים.
    את ניראת מקסים בלוק המשרדי. מאוד מינטי!

    השבמחק
  2. מדהימה שכמותך! ד"א אגב אני באה היום לעשות גם קניה של מוצרים שלא בא לך עליהם =)

    השבמחק
  3. ספי'לה - אני דווקא תופסת מבנפיט חברה שמייצרת בול את המוצרים שצריך ולא אובר איפור, ובעיקר הרבה פתרונות יצירתיים לבעיות עור ארוזים כמו ממתקים. ולגבי הלוק, תכלס יוצא שיש לי מצא מנטה עכשיו בארון - אני מחבבת את זה!

    גברת מנהל - את יודעת שהם מחכים לך!

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...