יום חמישי, 21 ביוני 2012

As time goes by

(Top: Dganita SS 2012 (gifted) // Skirt (random
Vintage bag // Dior shades // old Camper Sandals
בשקט בשקט מבלי ששמתי לב, חלף תאריך מאוד מיוחד ללא התייחסותי. בשבוע שעבר, חגג הבלוג שלי שנה להיווסדו. אני זוכרת שלפני כמה חודשים התחלתי לחשוב על זה ותכננתי פוסט שלם שכולו עוגות יומולדת עם נר אחד ובלוני הליום בצבעי פסטל. כמובן שאף אחד מאלו לא יקרו. אמנם קרו המון דברים חשובים ומרגשים בחיי בזכות הבלוג הקטן הזה אבל נראה לי שכמו בימי הולדת, יש עניין של מומנטום והרגע הזה כבר חלף. אז אולי בשנה הבאה. זו גם הזדמנות נפלאה להודות לכל הקוראים והקוראות. לא האמתי שתוך שנה כל כך הרבה יקרה, שהבלוג יתפוס תאוצה ויגיע לכאלו מקומות מעניינים וחדשים. זה הרבה בזכותכם. הפידבק שלכם גרם לי לרצות להתחדש ולהביא אייטמים מעניינים, כי זה כבר לא רק בשבילי זה גם בשבילכם ואני חשה אחריות כלפיכם. :)


התמונות האלו צולמו בסוף השבוע הקודם בקיבוץ ניר עם, מצאתי שם כמה ספוטים מדליקים לצילומים, כמו המבנה המוזנח והנטוש הזה שהיה רקע מצוין לאאוטפיט הזה - שיצא לי ממש במקרה.אני משוגעת על חולצת השיפון החדשה שלי מדגניתא, מאווררת וחצי שקופה - בדיוק מתאימה לתקופה הזו שיש עכשיו. בתכלס, לא מאוד קיצי מצידי, אבל יש עוד המון זמן לפוסטים קיציים, לא?
יאללה, מחר כבר שישי. כמעט סוף שבוע מצוין ונשתמע בקרוב.


Without noticing, a very special date had passed without my attention - the blog's 1st anniversary. I remember thinking about preparing a special photoshoot with pastel colored baloons and a cake with one candle, but since it's been a week now, the moment is gone. Maybe next year. Many great things happened to me this passed year also thanks to this blog. It's a great time to thank you for reading and following and commenting, It makes my day when I find out someone somewhere is reading me. Keep on following and have a great weekend. xx














 Thanks for Leaving a comment / liking on
 facebook / following via Bloglovin & Instagram (Majajoffe)

A+


10 תגובות:

  1. מזל טוב לך ולבלוג.
    אני מקווה שזה ימשך הרבה זמן.
    נשיקות.

    השבמחק
  2. אז קפצתי לבקר וגיליתי בלוג מקסים!!
    האווטפיטים שלך כל כך יפים :)
    מזל טוב!

    השבמחק
  3. החצאית מוצלחת ביותר גם בגזרה וגם בצבע!!
    ומזל טוב מותק!

    השבמחק
  4. אין לך מושג כמה זה נדיר, אבל אני אוהבת את כל מה שאת לובשת. אז וואו לך. והמון מזל טוב. הבלוג שלי חוגג חודש, ואני די מתרגשת, אני מקווה שגם לי יהיו חגיגות שנה.

    השבמחק
  5. תודה בנות, איזה כיף לשמוע..

    ביוטי ביץ' - זו מחמאה שעוד לא שמעתי, ואחרי סיבוב קצר בבלוג המדליק שלך אני ממש מסמיקה. בוודאי שיהיו חגיגות שנה ובינתיים מזל טוב גם לך

    השבמחק
  6. המון מזל טוב לבלוג!
    ועכשיו לנשום ולהנות מהחופשה.. לא ככה?

    השבמחק
    תשובות
    1. לחלוטין! מקווה שגם את נרגעת קצת :)

      מחק
  7. Nice pleated skirt =)
    XOXO
    Ylenia
    New post on my blog, would you give me your opinion about my new dress?
    click here to check it out!

    השבמחק
  8. סנדלים מהממים! ובכלל...

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...