יום שבת, 19 במאי 2012

filling up my creative well


אחרי שהרגשתי שהבאר היצירתית שלי מתחילה להתייבש, הגיע השבוע הנוכחי והוא כלל שני סרטים מעוררי השראה כל אחד בדרכו וגיחה קצרה לגלריה פריסקופ. בין לבין היה עליי להתחיל לחשוב כמעצבת ולעצב כפיות או כלים ייעודיים לסוכר, עשויים מסוכר או בהשראתו. אין צורך להמשיך לפרט רק אומר שהבית שלי מריח מקרמל שרוף מזה 10 ימים והממ"ד מלא ניירות אפייה עם תוצרים דביקים בשלבי המסה שונים. (אמא אני אוהבת אותך, בבקשה אל תזרקי אותי מהבית עדיין)

I recently felt as if I'm running out of ideas and my creative well is drying out. This past week was finally full of culture: two movies and one quick peek in a design gallery. In between all of the above I had a new assignment that has to do with design, at last! I had to design teaspoons or conseptual tools inspired/made of sugar, so my house smells now like burnt caramel.

הסרט הראשון שראיתי היה קצר משציפיתי אך מספק ומנחם: מלאכה מהלב היה חלק מפסטיבל דוקאביב ובאדיבות ספי היקרה. הסרט מספק הצצה ליום עבודה בבית המלאכה המופלא של בית האופנה/ אוכפים הוותיק הרמס (HERMES)אי  שם בצרפת. נורא מעודד לראות מצד אחד שלא הכל אבוד וישנם מקומות בעולמנו הקר שעוד שומרים על מסורת עבודת יד עתיקה ("ארטיזנל" ) ומצד שני את תחושות השליחות והסיפוק מעבודתם של כל אחד ואחת מברי המזל בפס הייצור. אני חושבת שחייכתי לאורך כל הסרט כמו ילדה קטנה בהופעת "דיסני על הקרח". 

The first movie I watched was "hearts and crafts" that enters the magical factory of Hermes in France. I was thrilled to watch those lucky craft men and women that have this beautiful job and how they are gratefull.



בשני בערב ראיתי את הסרט הצרפתי "חיים של אישה אחרת". כל שאוכל לספר עליו הוא שהוא צרפתי, משחקת שם ז'ולייט בינוש והחמוד ההוא מ"אמלי", הוא מתרחש בפאריז בבית שצופה אל האייפל. מבחינתי זה מספיק כדי להיות ראוי אבל בכנות העלילה לא ממש משכנעת והוא טיפה הזוי. לשיקולכם.

The second film is a french film "another woman's life", a bit weird I have to say but hey it happends in Paris and Juliette Binouch is a star, so it was worth it.


לא זו לא ניו יורק, וכן הוא היה אצלנו קודם. (חיים של אישה אחרת)
בשישי בבוקר, כחלק ממסורת חדשה "שישי תרבות ואלכוהול" פגשתי את חברותיי לבראנץ' חצי מיוזע בבנדיקט. ירדנו על בקבוק שמפניה עם סירופ אפרסק וקיר רויאל ואז דילגנו בהנאה לגלריה פריסקופ. התערוכה החדשה שעלתה בחמישי, של המעצבת דאניה צ'למינסקי. התערוכה נקראת "תיקון 240" (עד ה-16.06) והיא עוסקת בחיבור עם הידיים והאצבעות בפרט. על השולחן היו מפוזרים עשרות אובייקטים מופלאים מסודרים בסדרות, כולם עשויים עץ שנמצא בגינתה ותוסף פליז בתצורות שונות.

Cava on a Friday morning 
 Mended 240

מקווה שעבר על כולם סופשבוע מוצלח. אני ביליתי בדרום הצחיח 24 שעות וחזרתי בזמן לשרוף עוד סוכר להגשה של מחר. שיהיה שבוע טוב ופורה. מקווה שיהיה לי קצת יותר זמן לפרסם השבוע, אולי קצת תמונות מהתקדמותי עם "איזי" האיזיפארק הענק, שרק מהשם הזה שדבק בו מגיע לו פוסט לבד. נשיקות בינתיים.

 Last, I went on Friday morning to a semi-sweaty brunch. we had eggs benedict and drank a whole bottle of Cava with peach sirop. Afterwards we went to "Periscope" gallery shoeing "mended 240" of Dania Chelminseky until 16.06. 
I hope you all had/having a great weekend. I hope this upcoming week will be fruitfull and that I'll have time to post more frequently. xx





wearing an S-wear top // skirt as seen here // bag from Berlin
Nails: "aquamarine" Mavala // vintage jewelery

Thanks for Leaving a comment / liking on facebook / following via Bloglovin

A+

7 תגובות:

  1. You look lovely! I really like the soft colors of your skirt <3

    Bisou,
    Morgane from The LeopardLegs

    השבמחק
  2. וואו לא ידעתי שהנס הוציאו כאלה טופים יפים.
    בדיוק אתמול ראיתי את הסרטון של השת"פ בין הרמס לאיזו חברת מצלמות. מהמם.
    http://vimeo.com/41869140

    השבמחק
  3. אני שמחה לקרוא שאהבת את הסרט על הרמס. גם ל הוא נתן המון השראה וחשק לאהוב את מה שאני עושה.
    את ניראת מקסים בגווני הניוד האלה האהובים עליי.
    שיהיה שבוע מקסים!

    השבמחק
  4. בנות יקרות תודה על התגובות! מיכל, תודה על הלינק כבר מקליקה..:)

    השבמחק
  5. סרט על הרמס? ואו מרתק! מתה על הצעיפים שלהם, כמובן כמו כולם. יש את זה באתרים של סרטים חדשים לצפייה ישירה או שזה רק באוזן וכאלה?

    השבמחק
    תשובות
    1. אני חושבת שתוכלי למצוא גם באינטרנט: Hearts and crafts, יפהפה ופותח את העיניים על היצירה .תהני!

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...