יום חמישי, 10 במאי 2012

Elegant Concrete


לאחר פוסט רציני ומלא מחשבה (תודה על התגובות המקסימות ומחממות הלב!) ובעיקר אחרי שהבטחתי לעצמי לדבר יותר על עיצוב, הנה פוסט שיביא קצת נחת למי שתוהה מה לעזאזל עושים עם התואר הזה שלי:

בחלל קטן בלובי של בניין 6, בפקולטה לעיצוב יש גלריה עם תערוכות משתנות. ברוב הימים אנחנו חולפים על פני ה"ויטרינה" (זהו שמה ) ממהרים בין השיעורים, לסדנא, לקפיטריה וחוזר חלילה. השבוע התחלפה התערוכה וגילינו להפתעתנו צנצנות שקופות על אדן החלון מלאות אבקות בצבעים שונים, ישר ניצתה בי הסקרנות. בהפסקה כבר עמדו שם כדים, ספסלים, גופי תאורה ושאר הפתעות מעוצבות עשויים כולם מהחומר האהוב עליי - בטון.

לאחר ניסיונות בחומרים רבים ושונים ושימוש בטכנולוגיות פרימיטיביות וחדשניות כאחת, הצליחו בסטודיו ECO לייצר חומר חדש ומרתק ובעיקר לשנות את התפיסה שלנו עם מתן השם המפתיע למותג :"בטון אלגנטי". השם מדויק להפליא, שילוב של אבקת צמנט איכותית עם מקרו מינרלים וסיבים שונים, יצרו חומר חזק, חלק ומבריק, ואם זה לא מספיק הוא גם מתמחזר. יציקות הבטון יוצאות מהתבניות בקלות וללא כל צורך בעיבוד וגימור. עוד מדהים לראות איך הבטון מקבל את הדוגמאות המורכבות שבתבנית בצורה מושלמת וע"י כך מאפשר למעצבים להשתולל עם העיצובים ולפרוץ את גבולות חומרי הבניין.

תוך כדי ששמענו חוויות ואנקדוטות משעשעות מעולם היציקות והבטון, הצלחתי לצלם כמה תמונות בהיפסטמטיק. כמובן שהדבר הכי חשוב שמתפספס הוא האפשרות לגעת, אני בטוחה שטובי כותבי האפליקציות כבר עובדים על זה במרץ... :) סוף שבוע נעים לכולנו.

In a small space in the lobby of Building 6 at the Faculty of Design there's a gallery with changing exhibitions . Most days we walk past it, rushing between classes, workshop, cafeteria and so on. The exhibition was replaced this week and I discovered, transparent jars on the window filled with different powders, honestly curiosity sparked in me.By lunchtime there were, benches, lighting fixtures and other surprises are all shaped in my favorite material -concrete.

After trying many different materials and technologies, managed "studio ECO" to produce new 
and exciting material: Elegant ConcreteBut the name is exceptionally accurate, the use of high quality cement powder with macro minerals and different fibers, helps castings concrete out of the templates without any need for processing and finishing work. Even more amazing to see is how it gets the unique patterns in the template perfectly allowing the designers to go wild with the designs.

While hearing the experiences and amusing anecdotes about concrete and castings, I managed to snap some pictures via Hipstamatic. Of course, the most important thing you miss is the ability to touch, I'm sure the best application creators are working on it as we speek ... :) xx

"my favorite piece is this "pixels bench


Thanks for Leaving a comment / liking on facebook / following via Bloglovin

+A

3 תגובות:

  1. מהממם! תקחי אותי פעם לתערוכונת שכזו...
    כל הכבוד על העבודה עם היפסטמטיק, אפליקצית צילום לא הכי פשוטה לשימוש!

    השבמחק
  2. איזה יופי! האהובים עלי הם הגופים התלויים. הם כל כך לא רגילים למראה וכל כך פשוטים ומסובכים באותה מידה... החומר בכלל נשמע ממש מעניין. אני אוהבת את הרעיון של המחזור.

    השבמחק
  3. ספירוש - את מוזמנת! ולגבי ההיפסטמטיק אני חולה על האפליקציה הזו אבל היא כל כך לא ניתנת לחיזוי, כמו לצלם בפילם -אין לדעת איך זה יראה אח"כ

    מיכל - בואי להציץ התמונות לא עושות חסד עם הגופים ההורסים האלה!

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...