יום רביעי, 11 באפריל 2012

My Designed week

בראשון בערב היתה הפתיחה של תערוכת באמצע עליה סיפרתי בפוסט הקודם. לכל מי שראה ולמי שטרם הנה כמה תמונות מהמוצרים החביבים עליי. בעצם היה שם אוסף יחסית גדול של תוצרים מקורסים קטנים שמתקיימים במהלך השנה, לאו דווקא פרויקטים בסגנון סוף שנה. זו תערוכה ייחודית ל-HIT והיא מספקת לצופה מבחוץ מבט על תהליך העבודה כשהדברים עוד לא תמיד סופר מלוטשים מבחינת הרעיון וגם מבחינה טכנית.

Sunday night was the opening of "in the middle" exhibition as it I told in my last post. Everyone who saw and those not yet, here are some photos of my favorite products. There was actually a large collection of products from small courses that took place during the year, as opposed to final year projects. This exhibition is unique to the HIT and provides the viewer a pick of the the process when things are not yet always super polished in terms of concept and also technique. Enjoy!






כבר שבועות שהכינו אותנו לקראת שבוע העיצוב של חולון, כמה שזה הולך להיות נוצץ ומעוצב. פרנקלי? היה נחמד. ציפיתי לקצת יותר מדוכנים של מותגים בינוניים של עיצוב הבית, סטנד הרשמה ל"בניין ודיור" והפעלות ילדודס. הדוכנים שהבריקו היו כמובן חנויות הסטודנטים שלנו וכן של סמינר הקיבוצים ("עודף ממאה") והעובדה שהכניסה למוזיאון היתה בחינם.הנה כמה תמונות מהדוכנים של הסטודנטים והתערוכה במוזיאון.

For weeks they had prepared us for the Week of Design in Holon, how it's going to be shiny and stylish. Frankly? It was nice. Of course the stands of the students were the best and most "designed" thing and I loved the fact that the entrance to the museum was free. Here are some photos I snapped via my addiction to Instagram.


התערוכה החדשה שנפתחה השבוע מציגה את עבודותיהם הנבחרות של 42 מעצבים ישראלים 10 שנים אחרי סיום התואר. התרגשתי לראות כל כך הרבה מעצבים מוכשרים מכל כך הרבה תחומים: אופנה, נעליים, תכשיטים, אביזרים נלווים, אריזות, לוגואים, פונטים ממוחשבים, כרזות, צעצועים וגאדג'טים. בכל פעם שאני מבקרת בתערוכת עיצוב אני מצטמררת מעונג במחשבה שזהו העולם שבחרתי ועם כל יום שעובר שמחה לגלות כמה היתה זו בחירה מדויקת עבורי.

The new exhibition in Holon Design museum shows the works of 42 Israeli designers 10 years following their graduation from Design school, in all ranges: fashion, shoes, baby toys, accessories, graphics and others.
I'm always thrilled to visit Design exhibitions and see so many talented designers. I love that this is the path I chose to myself and I'm surprised everytime to see how much this choice suits me. Later I took some photos of my stylish friends, aren't they great? xx 



אחרי התערוכה שתינו קפה באידלסון 10 שבחנות המעוצבת של טולמנס מחוץ למוזיאון. שידלתי את החברות השיקיות של להצטלם לשם גיוון. נכון שהן מקסימות? לכו לבקר בתערוכה, אין כמו מנת עיצוב משובח פעם בכמה זמן, למלא את המצבר ולשמח את הנפש. חג שני שמח! רק עוד סופשבוע וחוזרים לשגרה, אז נצלו אותו היטב ונשיקות.

 // Yaar wore: Dress: Lily Grace // tights Hamashbir
Shoes-Bianca // vintage belt // Bag from the flee market // Shades: Xray

 "Tom is wearing   thrifted dress // shoes from "shoeshoe
 Coffee at Idelson 10 / Tollman's outside the museum


My share: H&M pijama pants // Watch swatch // Christal varnish by NitzaI 


Thanks for stopping by! don't forget to Leave a comment / like on facebook / follow me via Bloglovin

+A

4 תגובות:

  1. קודם כל, סחטיין על הקריסטלינה!!!!!
    חוצמזה, אני גם רוצה להבליח באיזה פוסט... :)

    השבמחק
    תשובות
    1. ספיר, סיי נו מור! המערכת החליטה להעניק לך פוסט במתנה. תוכלי לממש את הזכייה בתיאום מראש ובתמורה לרכילות עסיסית. :))

      מחק
  2. החברות שלך שיקיות לגמרי!
    הצטערתי מאוד שלא הספקתי להגיע לתערוכה של עשרת המעצבים... האמת היא שםג לא כל כך הצלחתי להבין איפה היא מוצגת. בגלריות ברחבי העיר? במוזיאון עצמו? המידע באתר היה לא ברור במיוחד.
    הכניסה עולה כסף?
    אני חושבת שאקפוץ לשם בשבוע הבא...

    תמסרי לחברות שלך שהן שיק ממש! וגם יש להן שמות ממש יפים.

    השבמחק
    תשובות
    1. מיכל, התערוכה במוזיאון העיצוב של המעצבים הישראליים רק התחילה ונשארת עד ה-19 במאי ככה שיש לך עוד זמן...:)

      תודה על המחמאות ותהני במוזיאון!

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...