יום שלישי, 6 במרץ 2012

Patterns, Prints and Purim

הנה זה מגיע!

בעוד יומיים זה קורה, אחרי שהדרתי רגלי מכל ההשקות הקודמות בטענה ש"אני לא אדחק עם ההמונים", אני אשכים קום ואעמוד בתור בסבלנות ובשלב מסוים אדחק עם ההמונים כשבקשה אחת בליבי: לשים יד על אחד מהפריטים הנחשקים בקולקצייה המופלאה: Marni at H&M.

המעצבת האיטלקיה קונסואלו קסטיליוני היא שעומדת מאחורי המותג היוצא דופן הזה מאז הושק ב-1994. העיצובים של קסטיליוני מאופיינים בצבעוניות בוהקת, הדפסים גרפים מטורפים, טקסטורות טבעיות ועדין נותרים אלגנטים ונשיים- ממש חלומה של כל פאשיוניסטה.
היום זכיתי להצצה ראשונה ואפשרות להתרשם באמת ומקרוב מהקולקצייה שניה לפני שכולנו מתנפלות עליה בציפורניים ביום חמישי. (אגב - סניף עזריאלי וסניף שבעת הכוכבים )
שמתי לב שישנם כמה פריטים מאוד לא קיציים (לפחות לא בקריטריונים של ארץ הקודש) אבל שימושיים מאוד לעונות המעבר, כמו ז'קטים קלילים וקרדיגן אחד מוצלח ביותר. בגזרת האקססוריז נרשמו הצלחות נרחבות, אהבתי ביותר את העגילים והצמידים ופחות את השרשראות הגדולות והצוארוני פיטר פן עם השרוך.

כמובן שכמו בפעמים הקודמות המחירים גבוהים יותר מהמחירים שאנחנו רגילים ב-H&M, אבל מתי שוב תהיה לנו הזדמנות לרכוש פריט של מארני הא? בכל אופן ערכתי לכבודכם פוסט עם כמה מהפריטים החביבים עליי ביותר, כמובן שהווישליסט הזה ישאר בגדר שאיפה, כי עם התקציב שלי אני יכולה מקסימום לקנות זוג עגילים וצמיד. תהנו!

Looking forward to the new collection "Marni at H&M" starting on Thursday, should be full of crazy patterns and colorful prints just the way we like it for this Spring. I wish I will be able to get something nice before they run out of Medium! Especially loved the earings, bracelets and those hilled sandals.Enjoy! xx


העגילים והצמידים האלו גמרו אותי...!




ועכשיו קצת תמונות מהלוקבוק המקורי, שימו לב כמה הכל נראה טוב יחד. מצד אחד אני מתה לאמץ מראה השכבות וערבוביית ההדפסים, ומצד שני וריאלי משהו - אפשר לשלב פריט אחד שהוא טירוף באאוטפיט יומיומי וקז'ואלי.עושה חשק לא?
שיהיה לנו בהצלחה שם במאבק על המדיום ובעיקר פורים שמח וצבעוני!

הו השורטס! הו החולצה! הו הלגינג!
מעיל קליל ונפלא לחורף הישראלי, כמובן לא כולל החורף הנוכחי שהגזים, והעגלים ההורסים האלו שבא לי
ההדפס החביב עליי , קיים בכל מיני ורסיות אני ממליצה על השמלה הדקיקה הזו לערבי הקיץ + קוקטיל
חדות העין בטח שמו לב שלירון ויצמן התקשטה בלוק הזה פחות או יותר לפני יומיים אצל גיא פינס. לייק.


Thanks for Leaving a comment / liking on facebook / following via Bloglovin

+A

4 תגובות:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...