יום חמישי, 1 במרץ 2012

Copacabana


הכל מדבר לי ברזיל בזמן האחרון (אם רק נוכל להתעלם משיר מביך אחד.. ) וזה בא לי ממש טוב. בוא נתחיל מזה שביום סוער כמו היום החוף והקרנבל בריו קורצים לי ביותר, זה פשוט מדהים החורף לא מוכן להניח לנו ואני עוד מחובבי השכבות והכפור. הכל התחיל בכתבה בערוץ הצרפתי על הגירה שלילית המונית של צעירים מדופלמים מצרפת לסאו פאולו במטרה למצוא עבודה ומקום טוב יותר לחיות בו. מסתבר שיש שם כרגע גידול מטורף וכל בעלי התארים הראשונים ששים לברוח מאירופה מוכת המשברים והממטרים אל ארץ האפשרויות החדשה - ברז'יל!

אז אחרי שגיליתי שיש שם עבודה, נחת אצלי גליון מרץ של התנ"ך שלי Ideat והוא, ניחשתם נכונה, מוקדש 100% לברזיל. מעיצוב וארכיטקטורה עכשווית ועד מדריך תיירות מפתה במיוחד לסאו פאולו. כאילו כל זה לא מספיק, התחיל הדיבור על חילופי סטודנטים (בכלל לא מוגזם שנה וחצי לפני, כן?) וכמובן שארץ הפאייטים והטוקנים מדורגת בראש המדינות הלוהטות כרגע. למען האמת טיול אחרי צבא מעולם לא עשיתי, את דרום אמריקה ידעתי שאבקר מתישהו, אין לי מושג מתי זה מתישהו אבל עד אז הכנתי לכם/ן פוסט שלם על אופנה, עיצוב וצבע ברזילאי שישכיח מאיתנו את החורף שמסרב להרפות, את הצרות של היומיום ויביא את סוף השבוע "בקצב הסמבה" (וואו תמיד חלמתי להשתמש בקלישאה השחוקה הזו, זה הרגיש לי במקום). מלא נשיקות!


Brazil is everywhere now (if we can only ignore one awkward song ..) And I feel really good about it. First, on a windy day like today, the carnival in Rio and the beach is, it's just amazing how the winter is not letting go. It all started in an article on the French channel of a mass emigration of young people from France to Sao Paulo in order to find work and a better place to live. It turns out that there is now great growth there, the new land of opportunities.

So after I found out there were jobs, landed on my desk the March issue of my "Bible" Ideat and, you guessed it, 100% dedicated to Brazil. From Design and contemporary architecture to tourism guide to Sao Paulo SO tempting. As if this was not enough, we began talking about  exchange students and of course the land of sequins and birds ranked on the top of the countries. I have  idea when I will get there but until then I made you a complete Post to forget that the winter is still here and doesn't let go, the troubles of everyday life and will bring the end of the week in the "rythm of samba"! (wow I always dreamed of using this well-worn cliche, it felt right). kisses!



Amazing Interiors by Guilherme Torres
Vivienne Westwood for Melissa SS12 source


Street art and grafitti in Brazil


And of course, two of my favorite designers the Campana Brothers, who received the "Creator of the year" award at Maison & Objet 2012 expo. Here is the installation they prepared for the exhibition,a small grove of trees and intricate ceiling decor from cardboard.


Source


Thanks for Leaving a comment / liking on facebook / following via Bloglovin

+A

4 תגובות:

  1. שמעת שהמשטרה בברזיל שובתת? אני נדהמת מהעניין הזה בכל פעם מחדש.

    אגב שירים ברזילאיים, זו אולי קלישאה - אבל אני מעדיפה את ז'ובים.

    השבמחק
  2. ואללה? לא היה לי מושג. טוב יש עוד דברים שטעונים שיפור - אבל נראה לי שזה מקום קסום ובהחלט עלה לטופ פייב שלי לטיול הגדול הבא.

    השבמחק
  3. וואו התמונות מדהימות.. מתביישת להגיד שלא ידעתי/שמתי לב שברזיל נהייתה כזאת טירוף :)
    הכנסת אותי לגמרי לאווירה ואני עם מוזיקה כיפית...

    השבמחק
    תשובות
    1. שמחה לשמוע! זו היתה המטרה, לא יכולתי לשמור את זה לעצמי...:)

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...