יום חמישי, 15 במרץ 2012

Ice cream colors

אני חייבת לציין שאני מרגישה מרומה. היה נדמה לי בסופשבוע הקודם שהאביב בפתח, הזדרזתי למרוח לק בצבע קורל על אצבעות רגליי וכבר פתחתי את עונת גביע-חצי מנגו-חצי קוקוס-בבקשה והנה שוב הרוח והטפטופים הארורים האלו הורסים לי את התלתלים. החלטתי לנקוט בשיטה ידועה שתמיד עובדת לי בשאר תחומי החיים הלוא היא ההדחקה, ולכן איגדתי עבורנו את אוסף הפריטים האביביים והמדליקים ביותר שמצאתי. כולם מדברים גבוהה גבוהה על הפסטלים שהולכים לתקוף אותנו בקרוב. בקיץ הקודם אישרתי את גוון המנטה והשנה אני מתכננת לנסות לשלב לילך עם צהוב בננה. הנה זה כאן: "הכיני עצמך לאביב/ בחירת העורכת" או משהו כזה...


אחת המעצבות החביבות עליי בשנים האחרונות היא טארה ז'רמון שתפסה את עניין הרטרו בדיוק כמו שאני אוהבת. הצבעים תמיד מדויקים, ההדפסים נאיביים והגזרות נשיות ומעודנות. אני ארמוז לגבי התקציב הדרוש שכרגע יש באמתחתי מטפחת שלה, שאגב נקנתה בסייל.


Since the Winter refuses to go away I chose denial and picked out all my favorite items for the Spring. Everyone's talking about those pastels so I decided to test it. I'm into the minty shade and I might try to match banana and lilac this spring. To be continue...

Here's the Spring collection by Tara Jarmon. I love the retro look, but it's not too much Vintagy. The minty colors are fab and the designs are very fine. I own one minty scarf from last year sale and it's all I can afford right now.


Tara Jarmon
טוב את ASOS כל חובבת אופנה/ מי שעובדת בעבודה משרדית מכירה וכנראה מחזיקה באיזה ווישליסט אימתני כבר שנים. השבוע הם מציעים 20% הנחה על שמלות האביב. ליקטתי את המוצלחות ביותר בעיניי.

Asos, needless to say. great Spring collection, all the dresses are 20% off now. Hurry!

ASOS

ASOS


להשלמת הלוק קלאץ' פודרה עם גימור מוזהב ASOS

 עוד מותג ביניים שאני מריירת עליו כשאני בפריז, הוא Maje אולי חלקכן כבר נתקלו בו בעודו פורץ בשנים האחרונות את גבולותיה הצרים של צרפת לשאר אירופה ולארה"ב. הגזרות כמובן "פטיט" מדי ולעיתים אני זקוקה שם למידה 3 המביכה (מתוך 4!) וגם אז זה ממש לא נראה כפי שהתכוון המשורר. אבל השיק הצרפתי המשפריץ עושה חשק להיות איזה פעם אחת ברונטית קוקטית.

A great Parisian-look-brand is Maje. Very frenchy, very feminin, very "petit". You might know it by now, the expended in the last few years to Europe and US.



Maje
ואם בשיק צרפתי עסקיננו, איך אפשר בלי להציץ במרכלתו של The Kooples שאומר בתרגום חופשי הזוגות. הקונספט הזה נולד ממותג האם השמרני Comptoir des Cottoniers בו מצולמות תמיד אמא ובת. במודעות שלהם מצולמים זוגות מכל הסוגים ולמטה מצוין כמה זמן הם ביחד. המותג המדליק הזה מתאפיין בגזרות יוניסקס, אורבניות בועטת וטאץ' של רוק.  אם יש משהו אחד שצריך מ"דה קופל" זה מעיל עור או חולצה גברית מכופתרת.


Here's another great brand called "The Kooples". I love the urban / rock feel of the designs. It's kind of Unisex as well so it adds a little something I realy like. If you could pick one piece it will probably be a biker jacket. It's a winner every year.


The Kooples
ולסיכום הציפורניים שלנו, חייבות עדכון. אגב, גם בהירות העור כמוני מוזמנות להתגבר על החששות ולנסות את צבעי הפסטל גם בקצוות הידיים והרגלים. הקולקציה הזו של OPI נוצרה בהשראת הבלט של ניו-יורק (כקונטרה לדימוי הברבור השחור שדבק בהם משנה שעברה כנראה) והיא מאופיינת בצבעים העדינים של בגדי הגוף והטוטו. מבטיחה לנסות ולעדכן איך זה מתקבל.

The new Spring 2012 collection by OPI dedicated to the colors of the New York Ballet. Enjoy!

יח"צ
זה הכל בינתיים, סוף שבוע טוב שיהיה לנו. שליש סמסטר מאחוריי אגב, איך שהזמן עף!


Thanks for Leaving a comment / liking on facebook / following via Bloglovin

+A



12 תגובות:

  1. את כזאת משמחת, אין עליך.. איזה פוסט קייצי כיפי. אני מצטרפת אליך בשמחה למועדון מדחיקות החורף!

    בעיצובים של טארה ג'רמון נתקלתי רק לאחרונה ואני ממש מצטערת על זה כי נוספו לי מלא פריטים לרשימת ה- "בא לי!!"
    שיהיה אחלה של סופשבוע

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה לך מקסימה, אצלך באמת החורף לא נגמר, פה אצלנו זה ממש תקדים...

      ולסיכום אין כמו טארה! צריך פשוט לתפוס איזו הברקה בסוף עונה. סופ"ש נפלא לך!

      מחק
  2. לא להיות עצובה אימוש תקנה לך משהוא בקרוב .....
    פוסט מושלם בא לי לקנות הכל

    השבמחק
  3. גם אני כבר מחכה בציפיה ובכליון עיניים לקצת שמש שתאפשר לי ללבוש את הצבעיים הכייפים האלה. לא מרגישה בנוח ללבוש אותם בימי גשם קרים כי הם פשוט נראים לי לא מתאימים לכל האווירה הכללית.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני איתך שרונה, לגמרי מבאס ללבוש קיץ כשעוד מרגיש חורף..שיהיה לנו שבוע טוב ושמשי, בגדי המעבר שלי כבר ממש מרגישים מוזנחים...

      מחק
  4. I'm completely with you on that: denying that winter refuses to go away! Can't wait for spring already! And colorful looks. Without my coat.
    I love the last look from Tara Jarmon

    Bisou,
    Morgane from The LeopardLegs

    השבמחק
  5. בובה... אני שמחה לראות שעל אף הלימודים הקשים... עדיין מעדכנת ומעניינת!
    מהממם!!

    השבמחק
    תשובות
    1. דרלינג..כמה אני מתגעגעת..יש לי הגשה ברביעי ועד אז אני לא נושמת.
      תודה על התגובה מותק! נשיקות

      מחק
  6. what a great post I love those nail polishes
    :)
    xx

    www.citylaundry.blogspot.com

    השבמחק
  7. I love this post - the pastel colours of the outfits and nail polish look lovely
    Thanks for sharing. x

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...