יום שלישי, 27 במרץ 2012

HAGIT TASSA SS 2012


הימים מתארכים והשמועה אומרת שבשבוע הבא מחליפים לשעון קיץ, זה בדיוק הזמן להתעדכן בכמה קולקציות אביביות-קיציות והפעם גם מקומיות. חגית טסה היא אחת המעצבות הישראליות הבולטות והחביבות עליי ובימים אלו ממש יוצאת לאור קולקציית אביב-קיץ 2012 שרק מלראות את התמונות מצילומי הקטלוג בא לי להיזרק בזמן לאותו קיץ של 1967 שממנו שאובה ההשראה לקולקציה.
הצבעוניות של הסיקסטיז והגזרות החופשיות הן בדיוק מה שבא לי לכבוד חג האביב שבפתח. מבחינה צבעונית אפשר לראות הרבה כחולים, כתומים, צהובים וירוקים בסגנון ה"קולור בלוק" או משולבים בהדפסים נאיביים ונוסטלגיים.

Hagit Tassa is one of my favorite local designers, who started her brand on her own and had grown to be known for her feminine pieces and flattering pants. Right now we can check out her SS 2012 catalog fully inspired from Summer 1967 with naive patterns and free cuts. I loved the bold colors versus the pastel prints and of course I'm dying to try the Denim collection: boyfriend jeans, dark blue denim and flattering high waist.
Enjoy the pictures xx.



את קולקציית הג'ינסים אני ממש מוכרחה לנסות, היא נראית לי מפתה בנוחות ובכיפיות שלה עם גזרות בויפרנד, צבע כחול אמיתי של דנים וגזרה בינונית-גבוה ומחמיאה. מי ששמה לב ג'ינסים זה לא הצד החזק שלי אבל נדמה לי שאני זקוקה למהפך בעניין הזה, יש גבול למבטים שאני יכולה לסבול כשאני עושה עבודות ריתוך בגרביונים בגוון חרדל וחצאית...

הנה כמה תמונות מהקטלוג המקסים, ממש מעביר את רוח התקופה לא? תהנו.





תמונות: יח"צ


Thanks for Leaving a comment / liking on facebook / following via Bloglovin

+A

6 תגובות:

  1. הג'ינס בתמונה החמישית באמת נראה מפנק.. אפפעם לא ראיתי את הדברים שלה- נראה טוב!

    השבמחק
    תשובות
    1. בהחלט מפתיע נכון? אני נדלקתי על הלוק השני ועל איזו שמלה פרחונית שראיתי בפייסבוק. דוקא מתאים לי קיץ נאיבי אחרי השנה הצינית וקשה שאנחנו עוברים.

      מחק
  2. אני אוהבת לגלות מעצבים ישראלים מוכשרים! נורא אהבתי את התמונה החמישית!
    תודה על השיתוף!

    השבמחק
  3. אהבתי את הלוק השני והתמונות שצולמו בחוץ ממש יפות... גם אני שמחתי לגלות את הבלוג שלך ואני בטוח אמשיך לבקר כאן מעכשיו :)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...