יום שישי, 27 בינואר 2012

High flying bird


השבוע האחרון של הסמסטר מאחוריי, מעט הגשות עוד נותרו, אך יש תחושת חופש באויר. אני מרגישה שאחרי כל כך הרבה לילות ללא שינה וימים ללא מרגוע, אני זקוקה פשוט לישון איזה כמה ימים רצוף.
חודש בודד יש לי עד הסמסטר הבא. אם להקשיב לתחזיות של סטודנטים משנה ב' ורואי שחורות אחרים, השבועות האחרונים שהיו מייאשים ומתישים הם טיזר לקראת מה שצפוי לי בסמסטר ב'.
התכניות ל"חופשת" הסמסטר הם בעיקר לנוח, לסיים את הספר שלי, לראות סרטים, לחזור להשקיע בכל אותם אנשים יקרים שנזנחו לטובת הגשות בנושא תירס, לעבוד קצת ואולי להעלות עבורכם כמה פרויקטים DIY (עשה זאת בעצמך בשפת הבלוגים) שאני מתכננת כבר זמן מה.

ובנושא אחר, בעצם מאז הטיול שלי לאיטליה באוקטובר לא עשיתי שופינג כהלכה (מלבד איזו חצאית יד שנייה שהתפלקה לי)
מאז התחלתי את הלימודים ונהייתי רשמית סטודנטית ענייה, החלטתי להסתדר עם מה שיש. הפסקתי ללכת למכירות בסופי שבוע, ניסיתי להימנע מקפיצות לקניון והתחפרתי בחדרי כשהחלה עונת הסיילים באתרים האהובים עליי. בעקבות החלטה אמיצה זו גיליתי בשלושת החודשים החולפים המון קומבינציות מדליקות מתוך אותו מלאי מוגבל הלוא הוא הארון שלי. אני עוד אוסיף לספר לכם שאחרי יותר מ-50 פוסטים יש לי עדיין מספר רב של זוגות נעליים, והמון פריטי לבוש אחרים שטרם הצגתי בפניכם. עובדה זו גורמת לי לחשוב שאין מה להישבר ואפשר לחלוטין להסתדר עם מה שיש בזמנים קשים אלו, טיפ -זה הכל באקססוריז...
ובלי קשר ובעיקר אחרי שקראתי על מסיבת ההחלפות אצל לילו, אני  שוקלת ברצינות לארגן אחת בהזדמנות, מה דעתכם?

בינתיים קצת תמונות מהשבוע שחלף חלק מהסופשבוע הקודם בצפון וחלק בפתיחה של תערוכת קרמיקה מדליקה בבית בנימיני, שנקראת "אוברקיטש" וכשמה כן היא (בקטע טוב!), שוב בפורמט הריבוע החביב עליי של היפסטמטיק. שבת שלום ונשיקות.


The last week of the semester is behind me, some submissions still remained, but there is a sense of freedom in the air. I feel that after so many sleepless nights and days without rest, I just needed to sleep a few days in a row.
I have one month to the next semester. If you listen to forecasts 2nd year students and other pessimists, the last few weeks that were full of despair and exhausting were a teaser for what will be happening next semester.
Plans for the break are mainly rest, finish my book, watch movies, go back and invest in all those dear people abandoned in favor of submissions, work a little and maybe show you some DIY 
projects
 I was planning for some time .

On another issue, in fact since my trip to Italy in October I did not do any shopping (except for one second hand skirt )
Since I began my studies and I became officially a poor student, I decided to suttle for less . I stopped going to sales on the weekends, tryied to avoid the mall and I buried myself in my room as began the Sale season in my favorite websites. Following this bold decision three months I found a lot of cool combinations of the same limited supply which is - my closet. I'll add more to tell you that after more than 50 posts I still have a large number of pairs of shoes, and lots of other clothing items that have not yet presented to you. That makes me think there is nothing to break down and you can absolutely suttle with what there is in those troubled times, a tip -using accessories ...




Meanwhile, some pictures from last weekend and an ceramic exhibition opening I attended  yesterday called "Uberkitch", again my favorite square format of Hipstamatic.Have a 
great weekend xx








glitter nails and cupcakes - my favorite
fifties style art installation




My beautiful Jeffrey Campbell Zebra hills make a debute

Thanks for Leaving a comment / liking on facebook / following via Bloglovin

 A+





5 תגובות:

  1. ג'פרי קמפבל? יקירה את צוברת אצלי עוד ועוד נקודות.
    (אין צורך לציין כמה אני בעד מסיבת החלפות, כן?)

    השבמחק
  2. לפעמים זה מאוד נחמד לחיות מארון שלא משתנה ודורש ממך להיות יצירתית עם מה שיש :)

    השבמחק
  3. מאיוש!
    קודם כל דעי לך שמתישהו בשבועות הקרובים של החופשה אני מארגנת מכירה אצלי
    וחוצמזה אני ממש בעד מסיבת החלפות!
    תתחדשי על הג'פרי קמפבל שלך! אני מתה להיות הבעלים הגאה של איזה זוג...
    ודבר אחרון וחביב - בגלל מיעוט (או היעדר ליתר דיוק) הכנסותיי, צברתי לי אי אלו חובות. הבטחתי לג'סי שעד שאני לא מרוויחה את הסכום שמכסה את החובות האלו עד לקצה קצהה של האגורה האחרונה, אני לא מבזבזת כסף על בגדים, אקססוריז או נעליים. אז אני בהחלט מזדהה :) ולמען הסר ספק - עוד לא הרווחתי שקל מאז ההבטחה הזאת... ;)

    השבמחק
  4. לילוש יקירה כמובן קחי אותי בחשבון למכירה! ובלי קשר מתי את מתפנה? האם יהיה פוסט איחוד סוחט דמעות השנה?

    השבמחק
  5. מסיבת החלפות היא אופציה נהדרת לרענון הארון. לצערי אצלי היא אינה אופציה היות והחלטתי בשלב מסויים בחיי שאני צורכת יותר מידי בגדים והתחלתי להתנדב בעמותה המחלקת מזון לנזקקים שם ראיתי באיזה עוני אנשים חיים והחלטתי שבכל פעם שאני ממיינת את ארוני, כל הבגדים שיצאו המעגל שלי ייתרמו לאותם אנשים, כך שלצערי אין לי עם מה להגיע למסיבות החלפה.. אבל אין ספק שזוהי יוזמה מבורכת וצעד קטן בדרך להאטת הקפיטליזם (יה רייט...) :)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...