יום רביעי, 11 בינואר 2012

fifty first posts

עבר קצת זמן מאז פרסמתי לאחרונה, זה כנראה משום שרציתי שהפוסט ה-50 יהיה מיוחד. למעשה, אין לי שום דבר מיוחד לספר לכם, עצוב לא? עבר עליי שבוע רגיל בלימודים, לא עמוס במיוחד או מעניין בצורה יוצאת דופן. לא הייתי בשום מקום חדש או מרגש, לא עשיתי שום פעילות ששווה לכתוב עליה - שגרה. מצחיק שרק בסוף הסמסטר, אחרי כמעט 3 חודשים מטורפים, אני מוצאת את עצמי בשגרה.
התכניות לסוף השבוע הגשום שמחכה לנו כוללות כמובן שוקו וכרבולית, אה כן ובניית 50 מודלים בהשראת מבניות התירס.

אז לחיי פוסט שגרתי במיוחד, מקווה שפוסט ה-100 יביא איתו קצת יותר ניצוצות. בינתיים הנה מה שלבשתי היום להגשה השגרתית שלי. סוף שבוע מצוין לכולם!

It's been a while since I've posted, it's probably because I wanted that post no 50 will be special. In fact, I have nothing special to tell you, sad isn't it? I had a normal week, not busy or unusually interesting. I havn't been anywhere new or exciting, I did nothing worth writing about, in other words - routine. Funny that only at the end of the semester, after almost three mad months , I find myself in a routine.

Plans for the rainy weekend will include hot chocolate and a tv-blanket, oh yes and 50 models inspired by the structure of the corn.

So here's a routine post , hopefully post no 100 will be more glamorousMeanwhile, here's what I wore today to my routine presentation. A new post to come this weekend...xx


 I'm wearing a Topshop bow blouse
 Vintage jewelery // vintage skirt also seen here
+A

18 תגובות:

  1. וואו התמונה הרביעית הורסת!!!

    השבמחק
  2. Cute blog! loving your outfit too!

    http://missmollyfashions.blogspot.com/

    השבמחק
  3. תמיד לפני הגשות אהבתי לקחת ברייק מהכל ופשוט לעשות לעצמי משהו קטן וטוב. נו, ומה זה 50 מודלים? קטן עליך :)

    השבמחק
  4. !I love tops with bows on them! You look really great and congrats on the 50 posts

    השבמחק
  5. החולצה יפהפיה והמנורה מדהימה! חוץ מזה, שגרה זה רע?
    וגם: פוסט 50=50 מודלים לבנות..
    רואה, מצאת משהו מתאים :)

    השבמחק
  6. לילו את ממש הורסות! מתי מתי מתי סוף סוף אראה את זיו פניך...

    טל - זה בהחלט רעיון טוב אני שוקלת להטביע סופסוף את נעליי הישנות בנצנצים ודבק..

    ניבה - תודה על המחמאות ועכשיו כשאת אומרת זה באמת מסתדר איכשהו, קארמה מישהו?

    השבמחק
  7. אני אלופה בקארמות, זה תמיד עובד אצלי..
    שיהיה בהצלחה!

    השבמחק
  8. תודה! :) סופשבוע מצוין לך!

    השבמחק
  9. מזל טוב על הפוסט ה-51! אפילו שהוא נבלע בשגרה.
    אני בדר"כ אוהבת שגרה. עם הפתעות קטנות לאורך הדרך.
    אני כל פעם כותבת לחברות בארץ שאין לי מה לספר או לחדש כי החיים שלי די מסתכמים בשיעמום ובשגרה של בי"ס.
    מאחלת לך פוסט 100 מלא השראה :)

    השבמחק
  10. CV - תודה מותק! ד"ש לניו יורק..

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...