יום חמישי, 22 בספטמבר 2011

Zafran and Burgundy

מחר הוא היום הראשון של הסתיו באופן רשמי ואם להאמין לתחזיות ייתכן וצפוי לנו גשם (יאי טירוף!). בתור סאקרית של עונות מעבר, מאתמול אני מנסה להחליט איזה קרדיגן יזכה להיות הראשון אם וכאשר הטמפרטורות יצנחו אל ה-25 הנכסף.
אני לא יודעת מה אתכם, אני כבר לא יכולה לראות את בגדי הקיץ שלי, חודשים על גבי חודשים, ניסיתי כבר את כל הקומבינציות האפשריות וזה הזמן להגיד די. לכל גבול יש גבול ובגדי החורף המאובקים מתחננים לקצת יחס. 

שנה חדשה עומדת בפתח, תמיד זמן טוב להתחדש בפריטים סתווים. לצורך המאורע המשמח הרכבתי ווישליסט דמיוני במיוחד לסתיו בצבעים נהדרים של זעפרן ובורגנדי (דמיוני אני אומרת כי בכסף שקיבלתי לחג יכולה לקנות בערך בקבוקון לק אחד - אבל חשוב לשאוף גבוה). יום סתווי שמח לכולם!

Tomorrow is officialy the first day of the Fall in Israel and the weather is expected to be rainy (YAY!). I personally love the Fall and since yesterday I am trying to decide which cardigan will have the honour to be the first one. I don't know about you but I can't look at my Summer clothes anymore. Months after months, tryed every combination possible and now it's time to say: enough!
We are about to celebrate our new year next week and it's the perfect time to refresh the closet. For the occasion I created an imaginary wishlist in fabulous Zafran an Burgundy colors (Imaginary for even with my holiday money I can hardly afford the nail polish - but it's important to aim high) Happy first-chilly-day!



Skinny jeans and gloves: Topshop //Knitted top: Zadig & Voltaire
 Scart: Urban outfitters // Boots: Kurt Geiger // Flats: Mellow Yellow
Polly push lock Mulberry Bag // Essie new fall collection

A+

4 תגובות:

  1. קצת קודר מדי, אבל בהחלט נורא נורא יפה ועושה חשק.

    השבמחק
  2. בסנריו סתווי מושלם כשהשמיים אפורים בורדו וחרדל נותנים את הטון, חבל ששוב שיקרו לנו לגבי התחזית..:)

    השבמחק
  3. למה שיקרו? הסלון שלי הוצף לחלוטין והספה סואקינג-ווט.

    השבמחק
  4. ואו איך זה שרק עכשיו גיליתי את הבלוג שלך? כיף כיף כיף! עוקבת..

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...