יום רביעי, 28 בספטמבר 2011

*Shooting for the moon


(*Shoot for the moon. Even if you miss, you will land among the stars)


הערב נחגוג את הגעתה של שנת תשע"ב. האמת שכבר לא יכולתי לחכות לשנה חדשה ואני בטוחה שיש עוד רבים כמוני. מי מאיתנו להזדמנות לעשות שינויים ולהתחיל מסגרות חדשות שירעננו את שגרת חיינו ומי מאיתנו פשוט לוויקאנד הארוך המצוין הזה שנותן קצת אוויר לנשימה. השנה הזו מרגשת במיוחד עבורי, ציפיתי לה כל כך. מצד אחד מסגרת חדשה והזדמנות לאסוף חוויות ולהכיר חברים חדשים, מצד שני אני מלאת חששות ככל שהלימודים קרבים (חודש ליום הדין). יש כל כך הרבה ממה לדאוג ולכן בחרתי את הקלישאה המגוחכת הזו ככותרת. אני מאמינה שלפעמים צריך קצת קיטש כדי לקבל אומץ לנסות להגשים חלומות ובעיקר כדי לקבל את השינויים בחיים בצורה טובה. 
בהזדמנות זו אני רוצה לאחל למשפחתי המדהימה, לחבריי המקסימים, לקוראים היקרים מרחבי העולם וגם לעצמי, שתהיה שנה טובה. באמת. שנמצא את הדרך שלנו ולא נתפשר עליה, שיהיה לנו האומץ להעיז לעשות שינויים בחיינו, שתהיה שנה מלאת יצירתיות, מלאת אהבה, מלאה בידידות ובחברות אמיתית. חופשה נעימה וחג שמח!


In Israel we celebrate today the new Jewish year. I am so glad this new year is begining, this year is very special for me as I am starting my Design studies in one month. I am scared for many reasons and this is why I chose this Cliche to be the title. I believe everybody needs abit of Kitch in our life. It gives you courage to try and live your dream and of course it helps embracing the changes life brings.

This is the chance to wish my lovely family, my great friends and dear readers from around the globe and to myself  - a happy new year. I wish we would find our own way, I wish we will have the courage to make a change in our life. May this year be full of creativity, of love and of great friendship. Happy holiday!













Cigarette trousers: Gertrud//Shirt: Claudie Pierlot//Vintage jewelery and clutch
Vintage Prada loafers (found in mom's closet) //Essie fall nails: "very structured"


וזה הזמן לומר תודה לאחותי המדהימה על הצילומים. עוד לא מטר וחצי וכבר נוטפת כישרון..

+A

8 תגובות:

  1. פוסט מרגש ותמונות מדהימות!

    השבמחק
  2. אחותייי אני כל כך אוהבת אותךך ♥ מדהימה ! שנה טוובה

    השבמחק
  3. אהבתי מאוד את מה שאת לובשת. החולצה הזאת מקסימה.
    אני מאחלת לך המון הצלחה בכל מה שאת מתכננת ושהשנה החדשה תביא איתה כל מה שאת מצפה לו.

    השבמחק
  4. תודה ספי! שנה מצוינת גם לך!

    השבמחק
  5. In love with your blouse

    Xo Ashleigh

    www.thedaileigh.blogspot.com

    השבמחק
  6. תודה תודה..:) הביאה לי הרבה כבוד..

    השבמחק
  7. מאיה את מוכשרתתתת וכיף לי לקרוא את הבלוג

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...