יום שבת, 23 במרץ 2013

Same pants diffrent city


Top: H&M // Pants: Uniqlo
Loafers: Asos from last summer // vintage belt
Sunnies: Persol // Bag: Gallerie Lafayette
פתאום הבנתי שהעברתי חורף שלם עם זוג המכנסיים האהוב עליי מבלי לשתף. אז הנה קבלו מנה כפולה. אני מניחה שהעוקבים הקבועים מרימים עכשיו גבה, כמו גם עמיתיי ללימודים שנבהלים כשאני עם מכנסיים ושואלים "מה קרה?".
אז כן, יש לי מכנסיים בארון. שלושה. ג'ינס רקוב מתקופת מנצ'סטר (2008) ושני זוגות שקניתי בספטמבר בפריז בUniqlo. לאחרונה אני מרגישה שמכנסיים מחמיאים לי גם ואני לובשת קצת יותר אבל בגדול, חצאיות זה הדבר.
בחנות אי שם בספטמבר, לא הצלחתי לבחור צבע אחד מבין כל המבחר ויצאתי עם שניים: ירוק כהה וצבע הבירה הזה.

עלעלתי בתמונות האחרונות של המצלמה וגיליתי שלבשתי אותם גם בתל אביב בשבת הקודמת וגם בשבת הזו בטיול לחיפה. אכלנו חומוס, שתינו קפה שחור עם קנאפה וקנינו פיתות וחציל בלאדי בשוק כיאה לקלישאה. היה כיף נורא. אני לא כל כך מכירה את חיפה והפעם האחרונה שהיתי בה כנראה היתה בצבא, אבל היה נעים וטעים והנוף היסטרי.
במקום להיות בלוגרית גרועה ולהעלות שני פוסטים של אותו מכנס ולהיראות כאילו אני לא קונה בגדים (כמובן שאני קונה בגדים) עשיתי לכן טריק ושילבתי אותם באלגנטיות בפוסט תמונות קטלוג על קו תל אביב - חיפה. תהנו.

I went through the photos in my camera and found that I wore those pants twice recently. They never showed here, even thaugh I bought them in September and wore them all winter long. Well I only have 3 pants in the closet, two are same as this one just in a diffrent color, I loved the shape and colors and picked this beer color and a green one.
I wore them one time for a Saturday lunch last week in Tel Aviv, and again today for a day trip to Haifa. Havn't been there forever so it was nice to walk around the market. We ate houmus then black coffee and sweets and later climbed to see the view to the sea. Here are some pictures from both days. Hope you like it.













Grey cardi and snood: H&M // Pants: Uniqlo
Flats: All black


לא מתכוונת לחפור, רק להזכיר: השבוע ברביעי תיפתח התערוכה שלנו "באמצע" בנמל יפו. ממש אשמח אם תפיצו ותבואו. וגם, הבובות שלי ושל תומיק יהיו שם למכירה בחנות. עשינו היום צילומים ופתחנו דף פייסבוק. תלייקקו לנו!
שיהיה שבוע מצוין וחג שמח וחופש נעים והרבה מנוחה ויצירה ומצות עם שוקולד וקצת ים וזמן בטלה והרבה נשיקות.

This Wednesday night is the opening of our exhibition in jaffa port your'e so welcome.
Also we took some pictures today and opened a facebook page for the plushies that Tomik and I are making. (and selling at the student's shop), so please like us Here. Happy passover!




 Thanks for Leaving a comment / liking on facebook / following via Bloglovin & Instagram 


(@Majajoffe)

+A

8 תגובות:

  1. אף פעם לא היו לי מכנסיים של יוניקלו, אבל אלה ממש מוצלחים. את צריכה ללכת יותר עם מכנסיים. זה יפה לך!
    אני אבוא לתערוכה כניראה.
    שיהיה חג שמח!

    השבמחק
    תשובות
    1. מצחיק אומרים לי את זה הרבה, אני באמת אתחיל לחזור למכנסיים. יוניקלו זה החיים. ואני ממש אשמח להיתקל בך. אני שם ברביעי בפתיחה ובשבת בבוקר גם. נשיקות

      מחק
  2. I love both looks, color of these Uniqlo pants is really nice!:)
    See you on the exhibition, I'll surely come to check it! Hag sameah!:)

    השבמחק
  3. תודה יקירות! חג שמח!

    השבמחק
  4. אז את לא קונה בגדים?
    סתאאאם! :)
    מקנאה בך על זה שאת יכולה לקנות בגדים ב-Uniqlo!
    המכנס ממש יפה!
    גם אני לאחרונה גיליתי את אהבתי למכסניים, אחרי שנים רבות של חצאיות ושמלות בלבד...

    השבמחק
  5. לוק מהממם אהבתי את השילוב צבעים!!!

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...