יום שלישי, 22 בינואר 2013

Easy come easy goes

Kimono: Andy ve Eirn // Dress: H&M (old) // tights : primark
 hoes and socks: from Paris // Bag: Berlin
 העובדה שהסמסטר נגמר ואני כבר בתוך החופשה לא תרמה לי בכל הנוגע לפרסום בבלוג. כבר יותר משבועיים שאני נעדרת ולא פרסמתי שום דבר חדש. זה נובע מהמון אירועים שהפריעו ותפסו את תשומת לבי החל מביקורו של אחי, דרך מבחנים, הכנה להגשות, אינטרנט תקול בדירה וחבילת גישה תקולה בנייד.
אל חשש, עכשיו הכל תקין והעניינים חוזרים קצת למסלול. אתמול מכרתי את פרויקט ההגדלה שלי "איזיפארק" (יאי!) ואין מאושרת ממני. אין לדעת איזו מין מעצבת אהיה בעתיד, אבל העובדה שמכרתי את העבודה הראשונה שלי מאוד מעודדת אותי (וכמובן גם את פקידת הבנק שלי). לרגע עברה בראשי המחשבה לבזבז את כל הכסף מיד על בגדים ונעליים ושטויות שמנעתי מעצמי בחודשיים האחרונים, או אז האדרנלין ירד וההיגיון התערב. כנראה שאפנק את עצמי בעדשת פיקס חדשה למצלמה, שאני רוצה כבר זמן רב - אני מקווה שתראו את התוצרים בקרוב.
את היתרה אשאיר בעו"ש עד שהקניות בסופר ובחנות החומרים של המכון יכלו אותו לחלוטין.

:)  !SOLD
היות ועד לפני שבועיים היו לי שתי עבודות ועכשיו אפס (אשמח להצעות, אגב), את סוף השבוע האחרון העברתי בביביסיטר על הבן-דוד יואבי וסוף סוף היתה לי הזדמנות לצלם פוסט. מקווה לא להיעדר לכל כך הרבה זמן בהמשך, יש לי עוד המון תכניות ל"חופשת" הסמסטר שארצה לשתף אתכם. והיום - לכו להצביע! שכל אחד יחשוב עם עצמו מי מהרשימות מתאימה לו ביותר ופשוט יצא מהבית ויצביע עבורה. זה הכל להפעם, אל לדאוג עוד פוסט יגיע בסופשבוע, המשך שבוע טוב.

It's been a while since I last posted. It had to do with my tight agenda full of tests and presentations. Yesterday, I had the pleasure of finaly selling my "blow up" project from last year (Yey!) and now the money will probably be sucked into my overdraft, oh well.
Might still buy a new camera lens that I wanted for a while, you might see it's magic here soon :)
Today is the election day, so I have some time to write this posts that I ignored for almost a week. I had no wifi in the appart or in my cell for a couple of days, but now it's back on track. The upcoming 2 weeks are still preety busy but I hope not to dissapear again. For those of you living in Israel - go out and vote today! I already did. have a great week!





 Thanks for Leaving a comment / liking on facebook / following via Bloglovin & Instagram 


(@Majajoffe)

+A

5 תגובות:

  1. ווי יש לי גרביון בדיוק כמו שלך מפריימרק, הוא אצלי כבר 4 שנים והוא מחזיק מעמד מצויין!

    אחלה אאוטפיט ואחלה תמונות, מאחלת לך שתמשיכי לנצל את החופשה כמו שצריך וגם את הכסף שהרווחת ;)

    XXX
    http://fashiondesignandme.blogspot.co.uk/

    השבמחק
    תשובות
    1. גם לי יש אותו איזה 4 שנים! מצחיק והוא עלה כולה 2 פאונד או משהו..

      תודה רבה על התגובה :)

      מחק
  2. פוסט מעניין.
    Win MAC lipstick , enter my giveaway now on the blog
    www.therainstreet.blogspot.com

    השבמחק
  3. יקירתי, כל הכבוד על המכירה!
    האיזי פארק הזה אדיר :)

    השבמחק
  4. גבי ויאנה - תודה יקירות! :)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...