יום שבת, 8 בדצמבר 2012

Feels like Disneyland

בשלישי בבוקר, עוד הרגשתי זוועה מהוירוס בגרון, הרופאה לא ידעה כל כך מה לעשות איתי ורשמה לי כדורי מציצה לגרון, כדי לא לשלוח אותי בידיים ריקות. אחרי שהמנוחה בבית והסופגניה שאמא קנתה לי ברולדין לא הפיגו את החולי, פניתי לתכנית ב' שתמיד עובדת: התלבשתי יפה ונסעתי לסטודיו של נטלי וג'ול במתחם נגה. הסטודיו פעל במתכונת פרזנטצייה לבלוגרים ועיתונאים והיה אפשר למצוא בו בין היתר קרמבו, קאווה, המון סטייל וחברה טובה.




את ג'ול, מעצבת אופנה, הכרתי באירוע MUD בקסטיאל לפני כמה חודשים ואת נטלי, מעצבת תכשיטים Lilla my, פגשתי בסטודיו שלה ממש במקרה בשיטוטי במתחם נגה החביב עליי. ביקור בסטודיו שהן חולקות הוא כמו ביקור בדיסנילנד: צבעוני, מעוצב להפליא, מלא חום ורגישות, פריטי נוסטלגיה בסגנון וינטג' וכמובן תענוג לשבת ולקשקש עם השתיים.

On Thuesday I was invited to a press presentation at Jul's and Lilla My's studio in Tel Aviv (Afek 3, Noga). There were cupcakes, cava, oversize necklaces, mint trench coats and good company. The young and talented fashion and jewelery designers share a sweet studio and now a new catalog, a trip to the studio feels like disneyland for me. Here are the photos. xx

אצל ג'ול אפשר למצוא החורף סדרה של מעילי טרנץ' עשויים היטב מבחירת הכפתור ועד הבד של הבטנה. אני שמתי עין על צבע המנטה שמוסיף קצת צבע לימים סוערים. בנוסף השנה יצרה עם אמה סדרה של סריגים וצוארונים ויקטוריאנים בעבודת יד, כל אחד יחיד במינו. ההשראה לקולקצייה היתה ביקור במולדתה רוסיה, שם הושפעה מנשות סנט פטרסבורג המאופקות ומנגד מהצבע והעושר הוויזואלי של האדריכלות בעיר.

אצל נטלי, מלבד שרשראות מד הזווית שאני זוממת עליהן כבר זמן מה, אפשר למצוא שרשראות ייחודיות עם דמויות שונות שמזכירות את הילדות ומחברות אותנו עם העולם הפנטסטי גם בחיי היום יום. (טיגריסים עם פפיונים, קשת בענן ודובוני אכפת לי מספיק פנטסטי?)

הנה כמה תמונות מאותו ביקור, הסטודיו נמצא ברחוב אפ"ק 3 ובקרוב צפויות הפתעות נוספות לרגל חגיגות יומהולדת לסטודיו. אני מזמינה אתכן לעשות לייק לעמוד של נטלי וג'ול כדי להישאר בעניינים. חג שמח ושבוע סגרירי ומוצלח!















 Thanks for Leaving a comment / liking on facebook / following via Bloglovin & Instagram 

(@Majajoffe)

+A




5 תגובות:

  1. מאיוש מעיל הורס נראה שנולד בשבילך אימוש תקנה לך .......

    השבמחק
  2. את נראית מעולה בובה, לא הייתי מדמיינת שאת חולה!!!
    מקווה שמצבך השתפר :-)
    אני אוהבת את התכשיטים של נטלי, יש לי כמה שרשראות מקסימות שלה.
    חג שמח יקירתי!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירה, גם הבגדים של ג'ול יפהפיים העונה, אני עוד לא נרגעתי מהמד זוית - אולי מתישהו. שבוע נהדר וחג שמח!

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...