יום שבת, 1 בדצמבר 2012

December come to me

 top: Claudie Pierlot  // Skirt and bag: thirfted // tights: TNT
 // Shoes: Jonak // watch: Bayard // Necklace: UO

גם כבר דצמבר וגם הסופ"ש הגיע ועזר לי להירגע ולהניח בצד את המחשבות שטורפות את דעתי בשבועות האחרונים.
כפי שכתבתי בפוסט האחרון, לא סתם הגיע משבר הסמסטר כה מוקדם. לאחרונה אני מרגישה שאני בוחנת את עצמי (ומנגד בוחנים אותי) האם כל זה בשבילי. עד כה לא באמת נאלצתי להוכיח את כישוריי העיצוב שלי. נכון היו התנסויות בטכניקות שונות, בפיתוח צורני, בקונספטים, ברישום והמחשה, בבניית מודל וגימור אך לא הכל יחד. אני נמצאת בשלב בתרגיל (עיצוב אביזר לניקיון המקלדת) שבו אני מרגישה שזה להיות או לחדול. הרעיון מקסים, אך המודל צריך גם לעבוד מבחינה טכנית (כן אני בונה מנגנונים) וגם להצדיק את הקיום שלו מבחינה עיצובית. עכשיו צריך להחליט מהם החומרים, הצבעים, הצורה הכללית והפרטים הקטנים וכמובן שכולם יתאימו אחד לשני. השנה הזו היא כנראה השנה שאבין אם זה בשבילי ואם אני מספיק טובה בשביל זה, וזו תחושה קשה.

אז בחזרה לסופ"ש. היה מזג אויר מקסים ואפילו שאני עוד לא לגמרי התגברתי על שיעול וכאב גרון, יצאנו קצת להתאוורר וחזק לי החשק לצילומים ברגע שבחרתי את חולצת הכוכבים שלי. זו היתה גם הזדמנות חגיגית להוציא לאור את ה-Brogues החדשות שלי מפאריס. מקווה שעל כולם עברה שבת נינוחה ונעימה עם כל השמש הזו שקיבלנו. השבוע אני צפויה לקחת חלק בשני אירועים מאוד מעניינים שעליהם אכתוב בהמשך וכן מחכה לתשובה בנוגע להצעת עבודה מדליקה. החזיקו לי אצבעות ושבוע טוב - נשתמע בקרוב.

This weekend was exactly what I needed to relax from the studio mission, a keyboard cleaning device. It was sunny and I wore my lucky stars button down. I wore my new Brogues from Paris for the first time and it made me very happy. I have a few intresting projects this upcoming week and I will tell you all about it later on. Have a great one, xx.




 Thanks for Leaving a comment / liking on facebook / following via Bloglovin & Instagram 

(@Majajoffe)

+A


4 תגובות:

  1. אאוטפיט מקסים!!!
    מקווה שתמצאי את דרכך ובלב שלם 3>
    מחכה לעדכונים על האירועים :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מותק! עדכונים בהמשך השבוע...:P

      מחק
  2. תרגישי טוב!
    האווטפיט מקסים, יש לי חצאית דומה מאמריקן!

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...