יום שלישי, 8 במאי 2012

Lying low

Dear English readers, use the Google translate app to translate this post to your native language. Enjoy!

לאחרונה אני מרגישה שאין לי כל כך מה לומר. אולי זה העומס בלימודים שהופך להיות ממשי, ברמה שאני לא הולכת לישון עכשיו שלושה שבועות כי כל ההגשות חלות באותו השבוע. אולי זה כי החל הקיץ והוא נוטה לייבש לי את הרעיונות והחשק ואין לי אפילו זמן ללכת לים ולתת קונטרה לתחושות האלו. אולי זה כי הבלוג שלי קיים כמעט שנה והוא עדיין לא לגמרי יודע איזה מין בלוג הוא. ואולי זה הפוסט האחרון של לובה שהוציא לי את הרוח מהמפרשים כשהצליחה לומר ב"קול רם" משהו שהרגשתי כבר הרבה זמן שמתרחש (או בעצם לא מספיק מתרחש) בבלוגספירה הקטנטנה שלנו.

הקמתי את הבלוג הזה כי הרגשתי שיש מקום לעוד בלוגים בבלוגספירה, כי הרגשתי שיש לי מה לומר ולהוסיף בתחום האופנה והעיצוב הישראלי, כי היה נדמה לי שזה יגרום לי להישאר עם היד על הדופק בכל מה שקשור לטרנדים בשני העולמות האהובים עליי וגם כי חיפשתי דרך לתרגם את כל המחשבות שרצות לי תדיר בראש למילים וקיוויתי שמישהו איפושהו ישמח לקרוא אותן.

התחלתי כשעל הדגל הדמיוני שלי חרוטים עקרונות של: חידושים בעולם האופנה (ישראל או העולם), סטיילינג אישי שלי, וקורטוב של עיצוב מפה ומשם.

בהתחלה, כמו בהתחלה, אני חושבת שהיחידים שקראו היו בני משפחתי (ורק בגלל שעמדתי על כך שיתנו לי ביקורת). כבר חשבתי שכך זה יישאר, עד שלאט לאט המספרים עלו וכניסות ממקומות שונים בעולם נולדו. בהמשך הגיע האישור שיש קוראים ועם התגובות החיוביות והרבות הבנתי שזה עובד. עם העניין של הקוראים החלו להתעניין גם היח"צ. אני מודה שבתחילה נורא רציתי להיות חלק מהעולם הזה (שקצת רואים בבלוגים בח"ול) בו מרעיפים עלינו מוצרים ומתנות רק כדי שנכתוב עליהם או נצטלם איתם, ובעיקר לקבל כך את האישור שגם אני בלוגרית מוצלחת. מה גם שצריך לזכור שבעולם הטיפוח והאופנה האכזריים, אם אתה לא עומד בקצב של החידושים אתה נשאר בחוץ ומאבד רלוונטיות.

היום אני רואה את הדברים קצת אחרת. אחרי שתי השקות בהן לא מצאתי את מקומי ואף התביישתי מעט שיחשבו מסביב שבאתי גם אני בשביל שקית ההפתעות המטופשת וקומוניקטים אינספור שנשלחים לתיבת המייל שלי עם מוצרים בהם אין לי צורך, הסקתי שזה פשוט לא הסגנון שלי. כמובן שיש כמה חברות אופנה וטיפוח שאני מאוד אשמח לשתף איתן פעולה ואני נהנית לעקוב אחרי חידושים ואף לנסות אותם ולכן מדי פעם יהיו פה ביקורות על מוצרים (כרגיל עם גילוי נאות והרבה כנות). אבל אם להיות כנה, אני חושבת שצריך לפעמים לחזור למקורות ולהתמקד במה שיודעים לעשות הכי טוב. לנסות לחשוב למה הקוראים הגיעו מלכתחילה, מה המקום הייחודי שאני מביאה ולהיצמד אליו. אם כן - שלום, אני מאיה ואני כותבת בלוג עיצוב ואופנה. ייתכן שהעדכונים יהיו פחות תכופים בתקופה הקרובה, אבל האיכות תישמר.

קוראים וקוראות יקרים, סליחה על הבלבול והחפירה, לפעמים זה קורה לי. כמה כיף לי לדעת שיש מי שעוקב אחרי ומתעניין בי ואף משאיר לי הודעות מפרגנות בתגובה ובתיבת המייל. אשמח לשמוע כל דבר העולה על רוחכם בנושא סבוך זה. אחרי הכל, אני כותבת גם קצת בשבילכם...:) המשך שבוע מצוין ובינתיים  הצצה לכמה מציאות חדשות חלקן נתפרו על ידי החייט המוכשר משאריות בדים וחלקן נבררו בקפידה בביגודית ויצ"ו של סביון.(מומלץ!)

10 ש"ח לחולצה, לא תיקחי ?
שאריות בדים ותפר פשוט. סיכה H&M, טבעת Castro


Thanks for Leaving a comment / liking on facebook / following via Bloglovin

+A

18 תגובות:

  1. את חמודה ואני לגמרי מבינה אותך. אני כמעט לא הולכת להשקות ואם כן, אז רק לכאלה שאני ממש מתחברת למוצרים שהן מקדמות ויש מעט מאוד כאלה.
    לפעמים לוקח זמן להבין מה קורה בעולם הזה. אני שמחה שלך לקח כל כך מהר.
    אהבתי את המציאות שלך.
    נשיקות

    השבמחק
  2. אוי, הכל כל כך יפה... חזקי ואמצי! =)
    אני תמיד אוהבת לקרוא! את כותבת נפלא! ושום כפייה של מוצר/ חברה כלשהו/י לא ישנו את זה =)

    השבמחק
  3. ספי- בתור אחת הבלוגריות שאני הכי מעריכה, התגובה שלך ממש מחממת את ליבי. מלא נשיקות. ואם אנחנו לא בענייני השקות -איך ניפגש!? :)

    ספיר יקירה - זה שאת מגיבה באהבה לא חוסך ביקור לקפה, יאללה החצאית שמככבת מחכה לך...

    השבמחק
  4. קל לאבד פרופורציות בגלל העניין של המתנות, אני מבקרת אחת לכמה חודשים בהשקה רק כדי להזכיר לעצמי שבעצם זה ממש לא בשבילי. מצד שני, כיף לי להיפגש עם חברות ומבחינתי זו הסיבה העיקרית.

    זה בריא לקחת לפעמים פסק זמן ולעשות חושבים, זה מאפשר לחזור לבלוג עם כוחות מחודשים ומוטיבציה להמשיך. יש גם ככה יותר מדי בלוגרים שכותבים את הבלוג כדי למלא שורות ולסקור מוצרים, אז מבחינתי את משב רוח מרענן בבלוגספירה.

    השבמחק
  5. את כ"כ צודקת! היה לי ממש מעניין לקרוא את המחשבות שלך, מחכה כבר לפוסט הבא:)

    השבמחק
  6. לובה יקרה כמה שאת צודקת!

    היכל - תודה מותק, המשיכי לעקוב..

    השבמחק
  7. הפוסטים מופיעים כמו פטריות אחרי גשם... שינוי מבורך בהחלט. גם לי זה גרם לשאול את עצמי מה באמת מעניין אותי, והחלטתי להמשיך ולכתוב על מה שמעניין אותי ולא על מה שאני חושבת שיעניין אנשים אחרים. הבדל קטן אבל משמעותי.

    החולצה הימנית פשוט אדירה!
    אנא חזרי בכוחות מחודשים. :)

    השבמחק
  8. Oh how cute is that print! I just went to Australian fashion week and went backstage to a lot of the shows, prints are going to be huge this season! Nice pieces ladylove! xx mandy

    http://oraclefox.com/

    השבמחק
  9. אמת אמת אמת!!! אני קוראת בלוגים כבר תקופה (תחביב שלי), אני קונה ומתעניינת באופנה (עוד תחביב) בנוסף אני אוהבת לקרוא ספרים (ה-תחביב)! כאשר אני קוראת ביקורת על אופנה, מוצר או ספר אני מצפה לאמת מהכותב!!! כאשר אני רואה פוסט על השקה אני רוצה לשמוע עד כמה המוצרים שם טובים לי ומה המגרעות שלהם- ואני מקבלת את הביקורת של הכותב על ההשקה, מוצר וכו' מהצד שלו- אם אני קוראת אותו סימן שאני מרגישה שיש לנו משהו מהמשותף ויש לי מה ללמוד ממנו או ממנה!!!
    דווקא בגלל שאת לא מפרסמת כל פיפס קטן שקורה בעולם האופנה (וכל דקה קורה משהו) את שומרת על האמתיות שלך, האוטניות שבך, את נאמנה לעצמך ואת כן נשארת רלוונטית- ומבחינתי בלוגרית שנאמנה לעצמה ודעותיה ולא נסחפת אחרי כל ההשקות האלה- היא בלוגית שנאמנה לקוראים שלה (ונאמנה גם -לי כאחת מהקוראות שלה)! חוץ מזה מבקרי ספרים יכולים להיות רעים בביקורות שלהם או לא לכתוב זמן מה שום ביקורת על אף ספר- את לא שומעת שהם לא רלוונטים והדעות שלהם לא מעניינות אף אחד- הם עדיין ממשיכים לקבל ספרים בחינם, מוזמנים להקראות והשקות ספרים! כי הם אמיתיים ונאמנים לאמת שלהם!
    כסטודנטית אני מבינה אותך- תשקיעי בעצמך וכמו שאמרת בכל פוסט- כי אנו הקוראים שלך מעדיפים איכות על פני כמות!

    לגבי הבגדים הם מקסימים - אחרי שגיליתי את הביגודית של ויצ"ו ברמת אביב אני מכורה! (וגם הכסף הולך למטרה טובה)

    סליחה על ריבוי מילים פשוט הרגשתי צורך לתמוך בך ולתת לך לדעת שאנו אוהבים לקרוא את הבלוג שלך ללא תנאים!
    ליאנה

    http://littledosesofstyle.wordpress.com/

    השבמחק
  10. מאיוש פוסט מקסים תגובות מחממות

    השבמחק
  11. אין עליך!
    לי אישית כקוראת נמאס לראות בלוגים שעקבתי אחריהם והפכו למודעה אחת גדולה.
    זה נראה עולם מסנוור אז אפשר להבין מאיפה זה מגיע.
    יותר מעניין לקרוא את מה שיש לך להגיד.

    השבמחק
  12. ליאנה יקרה, הביגודית של ויצו היא הבאה בתור! תודה על התגובה המרגשת המשיכי לעקוב

    that texture magic - הטריק הוא למצוא את הדרך הנכונה שלך והמינון ההגיוני בין הכתיבה האישית ונגיעות של יח"צ. אי אפשר לגמרי בלי ואי אפשר כשזה שולט באופיו של הבלוג.

    השבמחק
  13. היי, מהו שמו ומספרו של החייט המוכשר שתפר את החצאיות...?

    השבמחק
    תשובות
    1. אנונימית יקרה: שמו ולדימיר והוא נמצא בפסג' ברחוב סוקולוב בהרצליה, קרוב להצטלבות עם רחוב הדר אם זה עוזר לך...בהצלחה!

      מחק
    2. לא... אני מרמת גן. אבל תודה!

      מחק
  14. את הבדים את הבאת? כמה הוא גובה על תפירת חצאית?
    תודה!

    השבמחק
    תשובות
    1. היי מאי, את הבדים אני קניתי בשאריות. חצאית פשוטה 60 ומורכבת גם עד 100. כנראה שמשתלם לדעת לתפור..תודה על הביקור! :)

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...