יום שבת, 21 באפריל 2012

Mid term crisis #2

Wearing an old H&M button down
flats: Ras // skirt: Comptoir des cottoniers
necklace by Shachar Korenblum
 Vintage shades and bag
לא הספקנו לשכוח ולהתגעגע והנה הוא מכה שוב: משבר אמצע הסמסטר. ותיקים ממני בעסקי האקדמיה המפוקפקים הבטיחו שסמסטר ב' עובר מהר,שהוא קליל, מלא חופשים וכמובן מתקיים באביב אז מה רע?
כמובן שבתור סטודנטית לעיצוב תעשייתי הנתונים האלו לא חלים עליי ומה שזה אומר מבחינתי הוא: הרבה יותר מטלות כי יש חופשים והכי מבאס: האביב מגיע ואני ממשיכה להצניע את רגליי בנעלי עבודה בימים בהם אני צריכה לעבוד בסדנא.

אז נעלמתי לכמעט שבוע והפעם אני לא מתכוונת לילל על השבוע המתיש שעבר לקראת ההגשה הקרבה בשלישי, אלא לפאר ולתאר את סוף השבוע הקצר אך נעים שעבר עליי, בו הצלחתי להחזיר את חיי למסלול, לפחות עד ההגשה המטורפת הבאה.  חזרתי מהסדנא בשישי אחר הצהריים סחוטה מעייפות, מטונפת לחלוטין, רעבה, מותשת פיזית אך המטרה הושגה, הנשק- שנוצר בהשראת הפלישה ממאדים - היה בידי. זו אם כן היתה סיבה ראויה להתקרצף באופן יסודי ולהתפנק במניקור-פדיקור ביתי. בתזמון מושלם קיבלתי לסקירה לקים חדשים מדהימים לקיץ של קרליין וכמה מוצרים מפנקים של סבון של פעם שהשלימו את חווית הספא אצלי בסלון ,תענוג.

We could not forget and miss, and here he strikes again: The Midterm crisis. my friends promised that this semester goes by quickly, isfull of holidays and of course there is the spring So what's wrong?
Of course, as an industrial design student this does not apply to me, what it means to me is: a lot more tasks to do during the holidays and what mosty sucks: Spring is coming but I continue to hide my legs in pants and work shoes whenever I am at the workshop.

So I disappeared for almost a week and this time I'm not going to whine about the last exhausting week , but to glorify and to describe the short weekend, when I managed to get my life on track, at least until the next crazy submission. I went back home from the workshop on Friday afternoon all tired out, absolutely filthy, hungry, exhausted physically, but the goal was achieved,my weapon - inspired by Mars Attacks film - was ready. It was therefore a good reason for scrubbing extra well in the tub give myself a well manicure - pedicure. I got perfect timing for review some "Careline" new polishes and some "Sabon" products. they had completed the spa experience in my living room, an absolut delight.

 There it is! the reason to all my troubles,  just kiddin' I love it



Careline nail polish: no 388 & no 399
בשבת אחה"צ נסעתי לשתות קפה עם אמא ואבא בנווה צדק. בחיי, אחרי שבועות בהם לא הייתי בעיר, היא נראתה לי פתאום כל כך יפה בשעות האור האחרונות. ליקקנו בהנאה גלידת מנגו בגביע ושוטטנו בסמטאות תוך כדי שאנחנו מנסים להציץ פנימה אל ברי המזל שגרים בבתים החדשים-ישנים של השכונה המוצלחת הזו. שיהיה שבוע מצוין ואטוטו באמת שוב חופש!


On Saturday afternoon I went for a coffee with mom and dad in Tel Aviv. The city seemed to beautiful in the evening light and the weather was perfect for a Mango ice cream. have a great week/Sunday xx.









Thanks for visiting! don't forget to Leave a comment / like on facebook / follow me via Bloglovin

+A



21 תגובות:

  1. מקסים!
    ממש אהבתי את השרשרת ואת הלקים! :)

    השבמחק
  2. מאיוש את לבושה טיפ טופ! מהממת!

    השבמחק
  3. אוי, הנשק מדהים! גם הלקים, בעיקר זה שבצבע הטורקיז המגניב. תתחדשי ושבוע מקסים!

    השבמחק
  4. תודה בנות יקרות! :)) שבוע מצוין לכן..

    השבמחק
  5. מאיוש הנשק מדהים !! (:
    אוהבת מאודד

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה לאחותי היפה, מזל שיש לנו את הבלוג, כדי לקשקש אה? :) XXX

      מחק
  6. העבודה שלך מדליקה ביותר!!!

    http://1hugaday.blogspot.com/

    השבמחק
  7. אני תמיד מקנאה בבנות האלו שיכולות לעשות לעצמן פדיקור. מין skill נשי כזה שלי לא יהיה מעולם - תמיד הלק נמרח לי והעור הקשה מתמרד.

    הטבעת שלך נורא יפה. יש לי כבר שתיים על אותה יד, אבל זה לא מפריע לי לחמוד אחרות :) כזאת שנראית כמו אוסף טבעות דקות עוד לא הייתה לי.

    לגבי התוצר היצירתי שלך - מה הוא בעצם? הוא מגניב מאוד בעיניי, אבל פשוט לא הצלחתי להבין למה הוא נועד. (שולף פקקים מבקבוקי יין? רובה לייזר? חולץ בזנ"טים?)

    השבמחק
    תשובות
    1. מרג'-התגובה שלך שעשעה אותי בטירוף: הנשק הוא תוצר של קורס סדנא והוא צריך להיות יפה ולשתוק. מסתבר שבשנה א' פונקציונליות היא מילה גסה.

      מחק
  8. מהממת שכמותך!
    הנשק מדליק ממש
    ואת, בכלל! :)
    געגועים עזים
    והזדהות לגבי המשבר :\

    השבמחק
  9. I really love your blog!!! If you want take a look at my blog!!!
    Follow each other on GFC, Bloglovin and Facebook??!!! Let me know dear!!! I'll follow you back of course! kiss :D

    http://thefashionscan.blogspot.it/
    http://www.facebook.com/thefashionscan

    השבמחק
  10. what a perfect location for a photoshoot with this outfit! i love the blues and yellows together good luck with midterms xoxox


    http://dressedupallligators.blogspot.com/

    השבמחק
  11. thanks for all the sweet comments girls! xx

    השבמחק
  12. This is a great outfit! I especially love the combination of the necklace and the shirt, an you found a perfect spot for the photos: these yellow walls are perfect with your outfit :)

    Bisou,
    Morgane from The LeopardLegs

    השבמחק
  13. לרגע חשבתי שלא ישאר לי פה מקום! נהיה עמוס ושמח פה (בקטע טוב!!!)
    אני רוצה להיות מגניבה כמוך ולא מצליח לי...

    השבמחק
    תשובות
    1. יקירתי יש תמיד מקום בשבילך! (ובאמת קצת טירוף פה הפעם, כיף!)

      את מגניבה כמוני אם לא יותר! וההוכחה תבוא בחמישי, יאי!!

      מחק
  14. מאיה תעשי לי ילד

    השבמחק
  15. מאיה את נראית נהדר והשרשרת מוסיפה המון!
    שילוב צבעים מוצלח ביותר!
    חג שמח!

    השבמחק
  16. I recently stumbled across your blog and I LOVE it! I love the layout to the content and everything in between! Your style is just impeccable and your !blog is simply the epitome of too?

    Love from, THE EASTERN PEARL

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...