יום שישי, 23 באוגוסט 2013

TGIF | only two weeks left




כשהבנתי שנותרו לי רק שבועיים עד הנסיעה, החלטתי להעלות הילוך בכל מה שקשור להספקים עם הבלוג, הנה הראשון.
זה לקח לי כמה חודשים טובים, אבל הצלחתי בסוף להגיע לבקר בסטודיו של המותג Me-Dusa. גילי ועדי (שבכלל למדו עיצוב תכשיטים בשנקר) היו מקסימות וסיפרו לי את קורותיהם של כל הדגמים. כמובן שאחרי סיבוב חפוז בחלל התצוגה פזלתי לאזור העבודה העמוס. אין מה לעשות, סטודנטית לתעשייתי רואה משטח חיתוך ופלאיירים והקשב אבוד. ערימות של יריעות פלסטיק חיכו להפוך לתיקים וחלקי תכשיטים צבעוניים היו פזורים כמו ממתקים, מחכים לפינישים אחרונים.



Me-Dusa limited edition






אולי זו הקולקצייה השקופה, שעושה לי טיזינג בפייסבוק כבר שבוע, אולי זה כי החלטתי שאני צריכה תיק חדש ואולי זה לא משנה כי העיקר שסופסוף הצלחתי להגיע ולהתרשם. לא הצלחתי לבחור תיק אבל התנהגתי כמו ילדה בת 4 טיפוסית וסירבתי לעזוב בלי מזכרת. כמו בכל דבר אני אוהבת להתחיל בקטן, אז התחדשתי בזוג עגילי שנדליר צהובים ומלאי נוכחות שכבר מצאו את מקומם עוד היום בתוך רעמת התלתלים הכחולה למחצה שלי. את הקלאץ' השקוף אני כבר אחמוד במכירה מיוחדת לכבוד השקת הקולקצייה השקופה בשישבת. זו גם תהיה הזדמנות ללטף שוב את התיקים מהמהדורה המוגבלת שעשויים בעבודת יד וגרמו לי להזיל ריר באמת. בעיקר משמח לראות מותג מקומי שהוא צבעוני, שמח, לא מתנצל והכי חשוב מצליח. מאוד מוזמנים לקפוץ, אומרים שיהיה שם מדליק.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...