יום שבת, 31 באוגוסט 2013

Young folks | Old techniques



אני מתבשלת עם הפוסט הזה כבר כמה זמן, היום נראה לי כמו יום מתאים, אני זקוקה לפוסט אחרון לפני שאוגוסט מסתיים. לא הצלחתי להחליט אם רק אני שמה לב לריקמת האיקסים שצצה בכל מקום ועושה קאמבק משוגע, או שזה כבר טרנד מוכרז.מדובר בטכניקת רקמה קלאסית כאשר את הדימוי מרכיבים איקסים (או צלבים בלועזית). זה התחיל כחזרה נוסטלגית לטכניקה עצמה עם DIY שונים בבלוגים בקטע היפסטרי. עד מהרה זה התפשט כאש בשדה הוירטואלי והפך למקור השראה בכל תחומי העיצוב: ממדבקות קיר של ורדים קלאסיות ושטיחונים של איקאה, דרך טקסטיל מורכב ואופנה גבוהה ועד ריהוט מתוחכם אצל המעצבים התעשייתיים הצעירים. אספתי עבורכם את הפריטים המגוונים והאהובים עליי ביותר. כל אחד מהמעצבים עושה שימוש בהשראה בדרך קצת אחרת, אבל כולם עושים לי חשק לקנות חישוק עץ וללמוד לרקום. שתהיה שבת רגועה ושבוע (קצר) ונהדר.

 קולקציית Canevas של המעצבת המופלאה Charlotte Lancelot לחברת Gandia Blasco. משוגע.

Charlotte Lancelot X Gan 


ממתק מקומי: דניאל אייבר, בוגרת טרייה של המחלקה לעיצוב תעשייתי בחולון יצרה סדרת ריהוט בו הרקמה תורמת למבניות המוצר. בפרויקט זה הרקמה המסורתית עשתה מעבר מדקורטיבית לפונקציונלית.



והנה עוד סדרת שרפרפים נוספת בהשראת צלבים, אבל אחרת לגמרי, של סטודיו Superfolk מדבלין.

Stools by Superfolk



אבוי, המוצר הבא מצריך מאיתנו לרקום בעצמנו. הסל מגיע עירום ומחורר ועלינו מוטלת משימת ההלבשה.

Gillaume Delvigne & Lonna Vautrin

ולסיום, מעצבת טקסטיל מקומית בעלת סטודיו מאז 2012, שירלי רוב. תוכלו למצוא בחנות האטסי שלה כריות, תכשיטים ואפילו מוצרי נייר בעבודת יד עדינה. אני אהבתי במיוחד את כרטיסי הברכה הרקומים, רעיון מעולה למתנות לחגים.

Shirly Rov Textile Design


***

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...