יום שבת, 16 במאי 2015

Six Weeks



שבועיים לתוך חודש מאי והחששות מתחילים להצטבר. שישה שבועות בדיוק נותרו עד ליום ההגשה (!) מה שמשאיר לי בדיוק ארבעה שבועות לסיים לייצר את המיקרו קולקצייה שלי. שלושה אבי טיפוס כבר  יש, אבל עוד כל כך הרבה שאלות נותרו ללא מענה. על פי הלו"ז הקשוח שהצבתי לעצמי (ולא עמדתי בו כמעט בכלל) השבוע שמתחיל מחר נקרא "שבוע הסטיילינג הגדול" ובמהלכו אני צריכה לקבל החלטות סופיות לגבי צבעים, צורות, מגוון חומרים, גדלים של איבקות ועוביים של שרוכים. אם אתם חשים מבולבלים, ברוכים הבאים לחיים שלי!

בין ביקור במפעל סוליות לסשן סקיצות אל תוך הלילה, החלטתי שמותר לי כבר לפנטז על חגיגות יום ההולדת שלי בסוף החודש. אחרי שצמצמתי את מפלס הסמרטוטים בארון, בניתי לי ווישליסט מאופק (ומעט דמיוני) לאביב שהוא כבר קיץ. שבת נעימה לכולם. טיפ לימות השרב הבאים עלינו לרעה - האבטיחים כבר ממש מעולים!



1/ תיק גב בעיצובה של עמית עדיני, חברה, קולגה ואישה הורסת בלי קשר. כנסו לדף הפייסבוק לפרטים נוספים. 

2/ סניקרס אולטימטיביות לאביב בעיר, הבעיה: עולות כמו שלושה זוגות טומ'ס.

3/ חצאית פרחונית מהקולקציה החדשה של Andy Ve Eirn, מבד קליל ונעים, מחמיאה וקוטפת מחמאות. איך אני יודעת? כי כבר רכשתי אותה מבעוד מועד, בחצי מחיר. איך? כי יש לי יומהולדת וחברי מועדון בוחרים פריט בחצי מחיר בחודש יום ההולדת. הו יא!

4/ מנורות תלויות של Muuto יקרות ומושלמות. או כל דבר אחר מליין האביזרים שלהם, כולם יקרים ומושלים. יום אחד אולי.

5/ ספר העיצוב המופלא של Kenya Hara / Designing design - אמזון מבקשים עליו מחיר מופקע של 45$ לפני משלוח. 

6/ צמיד של שני יעקובי שמופיע באתר כ"אזל מהמלאי" כבר חודש. 

***

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...