יום שישי, 8 בפברואר 2013

what I (didn't) wore

 Top: Topshop (old) // Skirt vintage (old) // tights and cardi : Honigman new
Shoes: Vintage // Bag: Longchamps 
אין לי מה ללבוש. זה נשמע כמו קלישאה מוכרת של בנות, החברות שלי גם יעידו שזה משפט שחוזר על עצמו עד כדי שהתחלתי לשיר אותו. (ע"ע אוי מה אלבש / בנות פסיה מהמחזמר סינדרלה בכיכובה של מיכל ינאי משלהי שנות ה-90)

אין לי שום דבר חדש, או אפילו ישן חדש מסבתא, בארון כבר חודשים. אולי בגלל זה אני לא מפרסמת פוסטים חדשים? דיאטת קניות שמגיעה מניסיון לחסוך בכסף במהלך הסמסטר היא קשה. גם את הכסף המעט שהצלחתי להרוויח בעבודות שונות או עם מכירת האיזיפארק התעקשתי להוציא על חומרים שונים, בעלי מקצוע ו"הפינוק" האחרון- עדשה חדשה למצלמה, "כדי שהבלוג יראה יותר מקצועי", חשבתי. כבר מעל שבוע שיש לי אותה אבל לא יצאתי לצלם. דווקא היה לי קצת זמן. באמת לא מצאתי מה ללבוש. פתאום הרגשתי שאין לי מה לחדש. בכלל. וכמה אפשר לכתוב על הפרויקטים של הלימודים? או על קרמים ולקים חדשים? אז לא כתבתי.

לקחתי את עצמי לטייל בתל אביב. בנווה צדק, בתחנה, ביפו, ואפילו בעזריאלי  השנוא עליי יצא לי להיות - כלום. גם באסוס ובאתר של אורבן אאוטפיטרז שתמיד עושים לי פרפרים בבטן ביקרתי. כמעט אנסתי את עצמי לשים פריטים בסל ואז הבנתי שגם משם אני לא רוצה כלום. ברגע של משבר בין ההגשות לקחתי את עצמי לקניון חולון היוקרתי והתחדשתי בשני קרדיגנים חלקים וחביבים במחיר מצחיק אצל הוניגמן. הבוקר נסענו לאכול חומוס בפלורנטין וניסיתי להרכיב אאוטפיט חדש מפריטים שכבר שכחתם שיש לי, כי חדשים אין. בשבוע הבא אני טסה שוב לפריז לעבוד בעוד יריד, שם יהיו לי בערך יום וחצי פנויים. הפעם אני לא מתכוונת לבזבז את זמני היקר על מוזיאונים - אני רוצה קניות! שתהיה שבת שלום ולהת' בקרוב.

I have nothing to wear. I know it's a well worn cliche but it's the truth. I havn't bought anything new in months and that's maybe why I went MIA on the blog. I was sick of writing about school or about nail polish and I could'nt tell anything new about outfits. So I didn't write at all. Last week I felt a realy big urge to spend and ended up buying two cardigans at Honigman, basic but cute. Next week I'm in Paris again for work. I hope to fill this growing urge of shopping and get back on the posting horse. Have a great weekend!





 Thanks for Leaving a comment / liking on facebook / following via Bloglovin & Instagram 



(@Majajoffe)

+A


11 תגובות:

  1. שאלה מס׳ 1: האם ביחד עם דיאטת הקניות ביצעת דיאטת אוכל? את אוכלת? את מוזנת? את נראית רבע עוף!
    שאלה מס׳ 2: פריט מארונה של סבתי יוכל לספק את רעבונך? בשבילך הוא תמיד פתוח+ יש לי דרך חדשה (אני חושבת) איך למקור את הפריטים השווים.
    שאלה מס׳ 3: פריז?! לעבוד בעוד יריד?! הנתק הזה מותיר אותי עם חורים בנוגע אליך!

    היגד מס׳ 1: את יודעת שזה לא משנה מה את קונה וכמה חדש הפריט, זה יותר איך את בונה את האאוטפיט

    השבמחק
    תשובות
    1. *למכור
      (מסתבר שמרוב נוסחאות ואותיות באנגלית, שכחתי איך כותבים בעברית!)

      מחק
  2. כי בפן הזה את תמיד מחדשת!
    (מסתבר שיש כמות מילים שאפשר להכניס בתגובה!)

    בקיצור,
    אוהבת! נשיקות. געגועים.

    השבמחק
    תשובות
    1. אהובה שלי!! באמת לא מסתדר לי שאת לא יודעת עליי הכל..:)
      ולגבי הצעתך הנדיבה, לאחר ביקורת נוקבת מצד הבחור שאני תמיד נראית כמו סבתא, אני רוצה לבחון קנייה בגדים חדשים ועדכניים. נראה איך זה עובד.

      מתי מסתיימים המבחנים הארורים? אני רוצה את חברתי המגיבה בחזרה!

      מחק
  3. אני כל כך מסכימה לגבי הבגדים באינטרנט! אסוס מביאים כבר עונה שלמה בגדים כעורים כל כך שיצא לי החשק לקנות משהו ואשכרה יצאתי לסיבוב בקניון כדי לראות מה חדש.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני באמת תוהה מה קרה ולמה זה ככה. אולי אני פשוט צריכה שינוי תדמיתי קטן. ואולי הרשתות פשוט הגיעו לתקופת הרטרו ניינטיז הכעורה. זה מרגיש כאילו הקניינים לקחו בחשבון שפורים והביאו תחפושות! :)

      מחק
  4. מאיוש, את נראית נהדר, חצאית מגניבה ביותר ובכלל אני אוהבת את הפשטות השיקית שלך. אני עדיין לא מצליחה לשכוח את חצאית אקורדיון שלבשת במפגש שלנו וללא הצלחה ניסיתי למצוא משהו דומה!!!
    גם אני בדיאטה מטורפת מקניות אז החלטתי לברור קצת בארונו של בן זוגי!!!

    שבוע נהדר
    קטיה

    השבמחק
  5. היי, כל הכבוד לאמך!! נראה שהיא מוכשרת וזה לגמרי מעורר השראה! תיהני בפריז ובהצלחה בסמסטר ב' (אגב אני לא יודעת אם את זוכרת אבל ניגשתי אלייך בלימודים והתייעצתי איתך לגבי המבחני קבלה במייל (רותם)).

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירתי! כמובן שאני זוכרת, תבואי להגיד לי שלום כשאת בסדנא כמו שצריך..:)

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...