יום שבת, 15 בדצמבר 2012

Charge


Electra - Charge
sweater: TN
חנוכה כבר כמעט מאחורינו. אי אפשר לומר שניצלתי את הזמן כהלכה השבוע אבל אכלתי מספיק סופגניות ולביבות עד שנה הבאה, וזו כל מהות החג הרי, לא?
עוד לא הספקתי לספר לכם אבל בשבוע שעבר, אחרי ציפייה ארוכה ודחיות מסיבות שונות ומשונות, התקיימה סדנת הדפס לבלוגריות בגילדה בהנחיית תמר ברניצקי, מעצבת הטקסטיל הנפלאה. תמר לימדה אותנו טכניקות הדפס שונות, חלקן ממש פרימיטיביות וקלות ליישום, היה תענוג לייצר הדפסים חדשים משבלונות, עלי שלכת, תחרות וחותמות.

מלבד הכיף לפגוש חברות וירטואליות ולהכיר בלוגריות חדשות שלא הכרתי, זכיתי להכיר קצת יותר לעומק את תמר. נפגשנו בפתיחה של תערוכה לפני כמה חודשים ומאז לא הצלחנו לתאם מפגש, אני עוד חולמת על ביקור בסטודיו המופלא שלה (כך אומרים) ולבחור לי צעיף אחד לפני שהחורף נגמר.

Last Thursday, after delays and many changes, I was invited to a print class in "The Guild" with some other  fashion bloggers. The school is special for accessories and shoe design and is holding diffrent courses for both amateurs and designers. The course was taught by the talented textile designer, Tamar Branizky. Here are some photos of the event, it was a pleasure to create my own prints and pattern on a fabric bag and meet new friends.

למי שלא שמע על הגילדה, זהו בית ספר קטן ואיכותי לעיצוב נעליים ואביזרי אופנה. (כובעים, תכשיטים ותיקים)
הסדנא הקטנה שערכנו נקראת בגיחוך "דייט עם הגילדה" כי היא מאפשרת להציץ על העולם הקסום של עיצוב ועבודת ידיים מבלי להתחייב. למי שנשבה בקסמו של התחום, קיימים קורסים ארוכים יותר וכמובן הקורס השנתי והדו שנתי המרכזיים, המקנים הכשרה מלאה בתחום עיצוב הנעליים או האביזרים.
למי שזוכר ועוקב, אני עברתי בקיץ קורס קצרצר בן 6 מפגשים לייצור סנדל/כפכף. חלק מהקורסים, כך נוכחתי לדעת תוך כדי הקורס, מיועדים לקהל הרחב שמעוניין להרחיב את אופקיו ולא בהכרח בעל נסיון. לאלו מאיתנו שהתנסו בעבר בעיצוב ובעבודה עם הידיים מומלץ להגיע לפגישה אישית על מנת למצוא את הקורס שיאתגר אותו ביותר, הרמות והנושאים הם רבים ומגוונים.
Making new patterns
הבוקר, הערנו את אבא עם מתנות וברכה ליום הולדתו ובצהריים אכלנו במסעדה מקסימה במושב בני ציון בשם גוז' ודניאל. האוירה היתה כפרית ונעימה והאוכל פשוט וטעים. כל מה שהזמנו היה מצוין וכשהגיעו הקינוחים כמעט התעלפנו למראה הפבלובה ולטעמו של הקרם ברולה. ניצלתי את מזג האויר הנעים והאור היפה של אחה"צ לקצת צילומים.
שיהיה שבוע טוב בינתיים.

This morning was my dad's birthday and besides presents we took him to a cute bistrot, here are some photos for this amazing lunch and the restaurant's garden. Have a great week! xx

Sweater: F-21 // Skirt and button shirt: vintage // bow tie: asos
Tights: H&M (old) // shoes: (primadona in rome)

 Thanks for Leaving a comment / liking on facebook / following via Bloglovin & Instagram 


(@Majajoffe)

+A

5 תגובות:

  1. איזה באסה, אני גם הייתי אמורה להיות בסדנה המקורית (שנדחתה בגלל המלחמה) ואז כשדחו אותה לא יכולתי להגיע...
    זה נראה כיף גדול, שמעתי על הגילדה דברים מעולים.
    התיק שהכנת מקסים!

    השבמחק
    תשובות
    1. נגה'לה, עידית אמרה שיהיה תאריך נוסף כנראה! נו נו מתי יהיה לנו כבר דייט?
      הגילדה באמת מקום מיוחד, היה כיף גדול..נשיקות!

      מחק
  2. חיכיתי לראות איך שילבת את הפפיון קטיפה.... שאפו!

    שבוע טוב, נשיקות =)

    השבמחק
    תשובות
    1. מחכה לך לקפה פה בפריפריה, תביאי את הפפיון שלך :)

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...