יום חמישי, 22 בדצמבר 2011

Holiday Wishlist

דצמבר עוד מעט מסתיים וזה בדיוק הזמן לפזנטז על פריטים חורפיים חגיגיים. היות ואת דמי החנוכה השארתי בחנות לציוד אמנות היום אחר הצהריים, זה נשאר בגדר לפנטז. כ-מ-ו-ב-ן שאני שמחה שרכשתי כל מיני צבעים, מכחולים, קנבסים ומרקרים להמחשה (יש דבר כזה), אבל בינינו הייתי שמחה לפזר 500 ש"ח על איזה פריט מנצנץ, מטאלי או מוזהב להדלקת נר הבאה. אז ברגע נדיר של עצלות, שנובע מהסופשבוע הארוך שלפני, שוטטתי ברחבי הרשת ודליתי עבורי ועבורכן את האאוטפיט המנצח להדלקת נר/פתיחת המתנות ליד האשוח/חתונה של בן משפחה /בריתה של בת של חברים ועוד ועוד.

היום התעוררתי, כהרגלי בימי חמישי, רצוצה וחסרת מיקוד ובהיתי בארון במשך רבע שעה (במקום ללחוץ נודניק שוב ושוב בפלאפון ולהתעורר בבהלה 9 דקות אחרי) בנסיון להחליט מה ללבוש. כמה מסקנות עלו: הראשונה, יש לי די הרבה בגדים ועוד הרבה קומבינציות למצות. שנייה - עכשיו כשסוגיית הביגוד ב"הולד", אני חושבת שלא יזיקו לי עוד נעליים. שלישית - אני מקווה שהחורף לא בורח כי עוד יש לי כמה פריטים שלא מוצו לחלוטין וזה יהיה חבל לחזור שוב לחולצה וקרדיגן כשהשכמייה הסגולה של סבתא טרם נחנכה (יוקדש לה פוסט בהמשך). רביעית - אכלתי עד כה 2 סופגניות ו-7 לביבות (מיותר לציין שכולן נאכלו באותה הזדמנות) ונראה לי שיש לי מקום לעוד.
אוקיי, מספיק שרינג לפוסט אחד. שיהיה לכולנו סופשבוע א-לה אירופה נהדר ומלא מנוחה, חג שמח ונשיקות.


December is almost over and I find myself fantasizing about some new festive outfits. And since I left  my Holiday money at an art supply store this afternoon, it remains a fantasy. O-f cou-r-se I'm glad I bought all kinds of paints, brushes, canvases and illustration markers (they do exist), but between you and me, I'd like to spend those 100 euro to to buy and amazing sparkly, metallic or gold piece to light the next holiday meal. So at a rare moment of laziness, resulting from the long weekend ahead, I wandered around the net and built the winning choice for me/you to the next candle lighting event / opening presents at Christmas eve/ marriage of family member etc. Have a great Christmas/Hanukah weekend. I hope you get all kind of great gifts..xx


Skirt and blouse: Topshop // boots: The Kooples // hair pins,watch and bag: Asos
 Essie nail polish // Make up palette by Benefit Cosmetics

תגובה 1:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...