יום שבת, 1 באוקטובר 2011

Afternoon Delight


תוך כדי שבלסנו ודילגנו מארוחה משפחתית אחת לשניה, חודש חדש החל. יש לי הרבה תכניות לאוקטובר החביב, 30 ימים אחרונים של חופש גדול מדומה. הרשימה המקוצרת: ימי הולדת של חברות קרובות, ביאנלה לאמנות בהרצליה (זה היה או זה או שבוע העיצוב בלונדון, נשארתי נאמנה למקורות), כמה סרטים, לסיים את "האחים קרמאזוב" ביום כיפור (בלתי אפשרי) ואולי אולי דילוג ספונטני לחו"ל?
אז כמו שבירכנו עם תפוח בדבש חצי תריסר פעמים בשבוע האחרון לשנה מתוקה אז שיהיה חודש נהדר. מקווה שאתם מוכנים לשבוע חדש. שבוע טוב!

While we ate our way through this long Weekend, a new month arrived. Welcome October, last 30 days of so called holiday. The to do list is long and it includes among others an Art Biennale in Herzliya, finishing my book "The Brothers Karamazov", some movies, close friend's birthdays and perhaps a spontaneous trip abroad?
So according to the tradition to dip an apple in honey and wish for a sweet new year, I wish us a sweet October. Have a good week everyone!

Here is my mom's delicious Apple and Honey cake for the new year's eve. Yummy.



Thank you for leaving a comment / liking on Facebook  / Following on Bloglovin

A+

5 תגובות:

  1. I like what you post. If you have some time come and check out mine.

    http://paquetevistasbien.blogspot.com

    השבמחק
  2. התכניות שלך נשמעות מרגשות ממש! לי אין תוכניות מלבד לחכות שהחודש יגמר ויקרב אותי לחזרה לניו-יורק. תהני. הגיע הזמן שגם אני אקרא את האחים קרמאזוב. הזכרת לי, תודה :)

    השבמחק
  3. עם כל הכבוד לאחים קרמאזוב (כבודם במקומם מונח) והביאנלה בהרצליה, נראה לי שניצחת עם ניו יורק. ;)

    השבמחק
  4. love the pictures and great blog, follow you <3

    השבמחק
  5. MMM honey!!

    <3 steffy
    http://steffysprosandcons.blogspot.com

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...