יום ראשון, 14 ביולי 2013

In the studio with Danielle Keller | Giveaway


Follow Danielle on Instagram @DanielleKeller
נעים להכיר, דניאל קלר או יותר נכון נעים להכיר את התכשיטים של דניאל. היא סיימה את הלימודים בשנקר בקיץ שעבר והיום היא כבר עובדת בסטודיו עצמאי. היא מספרת שמאז הייתה קטנה, הייתה מהופנטת ומסוקרנת מעולם התכשיטים ומעידה שיצירת תכשיטים על בסיס יומי היא חוויה מדהימה. אגב, היא גם זכתה במקום השני בתחרות מעצבת אביזרי האופנה המבטיחים של כלכליסט - כבוד.

"בקולקציה הנוכחית ישנם פיתוחים של פרויקטים רבים מהלימודים שלי שהמכנה המשותף ביניהם הוא כתב היד שלי שמאופיין באלמנטים שבריריים מהטבע. העבודה שלי היא מאד גרפית. דניאל עושה שימוש בקווי קונטור תוך שמירה על קו נקי עדין ונשי.


Meet Danielle Keller, A young and promising jewlery designer I had the chance to meet lately. Her works are inspired by nature fragile life and include fine lines and handmade textile.





בין התכשיטים ניתן למצוא תכשיטי כסף מצופים זהב אל מול כסף מושחר שיוצר מראה מעט מחוספס ומלנכולי יותר. דניאל מספרת שבילתה תקופה בגליל העליון וזה תמיד ניכר בעבודותיה, ההשראות שלה לקולקציות מגיעות בעיקר מהטבע ומהנופים המקיפים אותה. באופן אישי, אני הכי התרגשתי מהסדרה שמשלבת נייר עיתון וטקסטיל, מיותר לציין שהם עוד יותר מרשימים במציאות ועל הגוף.

יום הולדת שנתיים לבלוג היתה וחלפה ללא התייחסות ובקרוב נחגוג 150 פוסטים יחדיו, סיבה כפולה לחגיגה. לכן כשדיברתי עם דניאל על כתבה, ביקשתי ממנה להכין משהו מיוחד כדי להעניק לכן, הקוראות היקרות שלי. מוכנות?


For the blog's 2 year anniversary I asked her to create something special for my lovely readers,  so she created these beautiful brooches, how to get those? Roll down for more details!




לכבוד המאורע החלטתנו להעניק במתנה 2 סיכות דש (לשתי קוראות מאושרות). הסיכות עשויות כסף בציפוי זהב ומשולבות עם טקסטיל שנצבע בעבודת יד עדינה, כיאה לדניאל. 
שימו לב שהפריט הזה יחיד במינו והוא נעשה במיוחד לטובת הכתבה על כן הוא שווה ביותר!


אז מה צריך לעשות כדי ליהנות מכל הטוב הזה?    ?What to do to get the one-of-a-kind-hand-crafted-brooch
                         

1. לייק לעמוד הפייסבוק של דניאל קלר בלינק הזה                                        Like Danielle's Facebook page*

2. לייק לעמוד של הבלוג בלינק הזה                                         Like Highly Unlikely blog Facebook page**

3.להשאיר תגובה פה בבלוג (ליצירת קשר עם הזוכה) עם כתובת אימייל .    Leave a comment with your email***
תוכלו לספר על רגע קסום בטבע שהעניק לכן השראה.

זה הכל! פשוט לא? בעוד שבועיים בדיוק ב-1 לאוגוסט, תסתיים הפעילות ונכריז על הזוכות שייבחרו מבין המגיבות.

*שימו לב שיש למלא אחר כל התנאים על מנת שתגובתכם תיכנס לפעילות. בהצלחה! הפעילות הסתיימה תודה לכולן!

**בנוסף דניאל מעניקה עד סוף החודש 10% על כל הפריטים בחנות האטסי שלה עם קוד הקופון LIKELY10. כנסו לפרגן לה בלינק הזה. אשמח מאוד אם תשתפו את הפעילות על מנת שנצליח להגדיל את החשיפה לדניאל הלוא שרינג זה קרינג.




***

8 תגובות:

  1. אוי השרשרת נפלאה! אני רוצה רוצה...

    אממ הרבה בזמן לא יצא לי לבקר בטבע... ממש טיול, אבל לרוב זה מרגיע אותי ונותן כוחות מחודשים....

    (שנארגן טיול עם הבחורים??)

    בכל מקרה, sapir.cohen23@gmail.com

    השבמחק
  2. הכל נפלא, אני אוהבת לפרגן יותר ממתנות אז תרגישו בנח

    טבע... עמק יזרעאל... מסיבת טבע בצבא, נתנה לי השראה לאהבה, וככה הכרתי למאיה את בחור חייה.

    אוהבת!

    danaberzak@gmail.com

    השבמחק
  3. התכשיטים נותנים תחושה של משב רוח רענן שכל כך חסר בקיץ הדביק שלנו... אהבתי מאוד!

    רגע מעורר השראה בטבע היה לי בעיירה נידחת בארגנטינה, הרחק מהציווילזציה וללא קליטת סלולר. רק שקט ונוף.

    השבמחק
  4. כל רגע בטבע עם הבן השלי הוא קסום!
    הוא מתרדש מכל דבר קטן...
    yaelfestinger@gmail.com

    השבמחק
  5. איזה פריטים מקסימים!

    רגע מעורר השראה בטבע....המממ...יש הרבה רגעים לבחור מהם...
    כשהייתי בת 15, המשפחה שלי ואני עשינו טיול מהמם בצרפת, שכלל שבוע על יאכטה באחת מהתעלות. כל השבוע מזג האוויר היה נפלא, ויום אחד, ממש מהרגע להרגע, התחילה רוח היסטרית, השמיים השחירו מענני סערה (וכשאני אומרת "השחירו" אני מתכוונת לזה במלוא מובן המילה - לא הייתה טיפת אור בחוץ, בשעה ארבע אחה"צ!) והתחילה סופה מטורפת.
    אני לעולם לא אוכל לשכוח כמה קטנה הרגשתי לעומת העולם הגדול והמטורף הזה באותם רגעים, ואיך הבנתי כמה הטבע חזק ומופרע ומדהים...

    סופשבוע מקסים לכולם!!

    ו-ספיר, אפשר להצטרף?

    cherry.26387@gmail.com

    השבמחק
  6. רגע מעורר השראה בטבע..שיטוט וקטיף בשדה נוריות צבעוני. :)
    rotem.nachoom@gmail.com

    השבמחק
  7. מאיולה,

    רגע המעורר השראה..
    טיול בחורשה שמאחורי הבית שלי, במטרה לצוד פריטים מעניינים לקורס זניח,
    ובמקרה במקרה פשפשתי בשיחים ומצאתי גזע עץ שהחל להתכלות, והפך למין רשת עץ, הדפסית למדיי. מין חומר גלם חדש לחלוטין מבחינתי, יפה ומסקרן.

    אהה והיו שם גם גולגולת של כבשה מסכנה וכמה עלים קוצניים.
    אולי זה מוכר לך?

    צ'או נשיקות

    השבמחק
  8. איזה יופי של giveaway! וכמובן מזל טוב לבלוג!
    אחד הרגעים הקסומים שזכורים לי מהטיול באירופה הוא הטרמפ שתפסנו מצפון איטליה (אגם גארדה) לשוויץ. כל מה שראינו בחודשיים לפני כן התגמד והיה כאין וכאפס לעומת הדרך הפתלתלה בהרים המושלגים של שוויץ. המעבר בנוף היה כל כך יפה וחד שפשוט ישבנו פעורי פה ומוקסמים ארבע שעות טובות במהלך כל הנסיעה.
    נשיקות!!
    nogasadan@gmail.com

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...