יום שבת, 25 בפברואר 2012

Sunny side up



סוף השבוע האחרון לחופשת הסמסטר המדומה עובר עליי בעצלתיים. השמש החביבה שיצאה לפרקים מבין העננים עשתה לי חשק לצאת לצלם את מה שלבשתי לקפה של בוקר ולצהריים אצל סבתא. ביומיים האחרונים הרצתי בראש את כל מה שלא הספקתי לעשות בזמן הקצרצר שהיה לי בין ההגשות - תכונה נפלאה של פולניות:  לא ראיתי את "פרידה", לא חזרתי לעשות יוגה מאז פציעת הצלעות המצערת לפני כחודש, לא בניתי מדפים, לא עשיתי שום DIY מאלו שתכננתי ובעיקר לא הייתי מספיק מעולפת מול הטלויזיה בחוסר מעש. וזה בדיוק מה שאני מתכוונת לעשות עכשיו! שיהיה לנו סמסטר קליל, מלא הצלחות ופרויקטים מעניינים ולאלו שעוד נאבקים במבחנים שיהיה בהצלחה ושבוע נפלא. נשיקות!

Last weekend of the imaginary term vacation is going realy slowly. Lovely sun saying hi through the clouds occasionally and made ​​me wanna snap some pics of what I was wearing for a morning coffee and lunch at Grandma's. The last two days I just kept thinking of all I could do and didn't this last month - a wonderful Polish quality: I did not see any movie from the list, I never went to yoga since the unfortunate rib injury last month, did not build shelves, I have not done any DIY  and mostly I had not fainted in front of the TV doing nothing. And that's exactly what I intend to do now! I wish us an easy semester, full of successes and interesting projects and for those who aer still struggling with tests - good luck and a wonderful week xx.




I'm wearing an old Castro dress // Vintage jewelery
H&M cardigan // Zahara tights
Shoes from Rome // bag Longchamp // Dior shades
אני לא יודעת מה אתכן אבל כשמגיע החורף אני חייבת קרם טוב כדי לבלום את היובש, הקרם הזה של Kamedis הגיע אליי לסקירה ואני מאוד מרוצה, יש לו ריח נעים ובעיקר לא שמן מדי. ולידו מבוישים עומדים 2 לקים של OPI מקולקציית טקסס שאחד מהם  החום-אפור-ירקרק כבר נוסה והתמונות לפניכם, בהמשך נבדוק את הבורדו - מטאלי, הישארו עמנו.



Thanks for Leaving a comment / liking on facebook / following via Bloglovin

+A

3 תגובות:

  1. יום שלישי הנכסף, איפה אתה???

    השבמחק
  2. לא כיף שלא ביקרתי כאן כל כך הרבה זמן, אבל כיף שיש לי שעה פנויה, קפה, עוגיה ו9 פוסטים להשלים! לזה אני קוראת זמן איכות.. :)
    הגרביונים מדהימים והשמש בתמונות עושה לי לקנא לאללה...
    התגעגעתי.

    השבמחק
  3. דרור דרלינג ממש התגעגעתי! ברגעים אלו ממש הלימודים שואבים אותי פנימה בחזרה, מקווה להציץ גם אצלך מזמן לא ביקרתי..נשיקות!

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...