יום שישי, 9 בדצמבר 2011

Mid term Crisis

לפני שהתחלתי ללמוד הבלוג חווה כמה חודשים פוריים ביותר עם פרסומים פעמיים בשבוע לפחות. בזמנו אבא'לה והראש העסקי שלו טען שאני מרגילה את הצופים שלי לצפות לפוסטים כל כמה ימים ושזה יהיה בעוכריי בהמשך כשלא אוכל לספק את הסחורה וקוראים יתייאשו וינטשו.
אני מנגד סנגרתי על הדחפים לפרסם כל עוד יש מה לפרסם וטענתי שכמו היחס שלי לכסף, ככה אני מתייחסת לפרסומים: אני חושבת שאין צורך לחסוך בצורה כפייתית, ישנן תקופות של שפע ובהן אני אפרסם בכל פעם שיש לי מוזה ואייטם כל עוד זה חם. לחילופין כל עוד יש כסף אפשר לפרגן, עד שייגמר.
אז זהו שבאופן מפתיע התיאוריה הזו היא נבואה שהגשימה את עצמה! היחס בין הפרסומים בבלוג לחשבון הבנק שלי עובדים באופן ישיר בזמן האחרון. ככל שאני נשאבת לעולם הסטודנטיאלי, הזמן מתקצר ואין באפשרותי לפרסם באותה תדירות (במקביל אגב לארנקי המתדלדל).


אז אבא'לה החמוד, אני יודעת שבזמנו זלזלתי ברעיון העיסקי שהצעת וכל שאני יכולה לומר הוא: צדקת. אני בטוחה שתקרא שורות אלה ותגיד לי בעונג - "אמרתי לך". ואני ארכין את ראשי בהסכמה אילמת.


אני חווה כרגע סינדרום המוכר בעגה המקצועית כ"משבר אמצע הסמסטר". כן כן יש לי תירוץ רפואי לעובדה שאני לא מעדכנת כמו פעם. אמנם אין לזה תרופה בסל התרופות אבל אני בטוחה שסוף שבוע בקיבוץ בשילוב עם חצאית יד שניה חדשה יעשו את העבודה. המשיכו לעקוב..שיהיה סופ"ש מצוין, להת'.


Before I started school, I used to post at least twice a week. My daddy used to warn me that I am creating high expectations for my readers and that whenever I will no longer have much to say, they will get tired and abandon me. I truely think that there's no need to "save" posts. If I'm in the mood and I have stuff to say, I will publish. 


The thing is, I'm experiencing a Mid term crisis. My day to day life is lacking of time and of course of muse to post. I know it sounds like a lame excuse but it's a well known syndrome...
Hopefully a weekend in the country side and a new vintage skirt will do the magic and I promise to try harder! Ha :)
Have a great weekend, and stay around..









I'm wearing my new vintage skirt from "Lital second hand" // H&M top and tights // Uniqlo cardigan
and my Repetto flats on their official debut

Thank you for Commenting / liking on facebook / following via Bloglovin

A+

4 תגובות:

  1. לייק גדול ולצערי גם כנ"ל גדול...

    השבמחק
  2. איזה גרביון מחשמל, ממש אהבתי! לגבי העידכונים, העיקר זה האיכות ולא הכמות, ובנתיים את עושה את זה מצויין!

    http://oceanwindblog.blogspot.com

    השבמחק
  3. מאיפה הגרביון? :)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...